בית האבות הספרדי יארח בני משפחה של חולי אלצהיימר למפגשי תמיכה.

בזכות שיתוף פעולה משמעותי עם עמותת עמדא:

בית האבות הספרדי יארח בני משפחה  של חולי אלצהיימר למפגשי תמיכה.

 עמותת עמדא לחולי דמנציה, אלצהיימר ומחלות דומות בישראל הוקמה על -מנת לסייע למשפחות החולים במצוקתן . במסגרת שיתוף פעולה כה חשוב זה  עם בית האבות הספרדי תקיים מפגשי תמיכה בבית האבות להעלאת המודעות וסיוע בהתמודדות עם המחלה.

מחלות הדמנציה ובראשן אלצהיימר הפכו במאה ה-21 לתופעה רווחת מאוד. בנוסף לסבל הרב שנגרם לחולים עצמם, גם קרוביהם נדרשים להתמודד עם מצוקות רגשיות, עומס פיזי ונטל כלכלי. עמותת עמדא פועלת על-מנת להקל על הקושי והעומס, במגוון דרכים ובהן הקמת קבוצות תמיכה לבני המשפחה.

בית האבות הספרדי, כחלק מפעילות הפיתוח העסקי הבלתי פוסקת, החליט על שיתוף פעולה עם העמותה. בית האבות ישמש כאכסניה לקבוצות תמיכה שמפעילה עמדא ויהווה בית חם לבני המשפחות במהלך ההתמודדות המורכבת.

יריית הפתיחה של שיתוף הפעולה הייתה הרצאה מרתקת של עודד אגמון, עו"ס קהילה בבית האבות. ההרצאה התמקדה בסוגיה שמעסיקה רבות את בני המשפחות של חולי הדמנציה והאלצהיימר – היתרונות והחסרונות של הסידור המוסדי לעומת הסידור הביתי. גליה איזן ויהודית דובדבני, מרכזות סניף חיפה בעמותת עמדא  הודו לעודד: "תרמת ידע משמעותי ומעשי. כפי שנוכחת, הרצאתך עוררה עניין וסקרנות רבה בקרב החברים".

את שיתוף הפעולה עם עמדא מובילים מטעם בית האבות הספרדי ירון רז מנכ"ל בית האבות ועדי מתתיהו סמנכ"ל בית האבות.

 בית האבות הספרדי בחיפה גאה לקחת חלק בפרויקט חשוב זה  ולתרום מניסיונו רב השנים למען החולים ובני משפחותיהם..

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.