בדרכם לגיבושי טיס, מטכ"ל ויחידות הקומנדו של צה"ל, חניכי מכינת תבור בנוף הגליל מחלקים חבילות מזון למשפחות בבידוד, עורכים עבורם קניות ומספקים תרופות

כל 50 חניכי מכינת תבור בנוף הגליל מיועדים לשרות משמעותי במה"ל, בסיירות וביחידות המובחרות ביותר. בתוך הקבוצה ישנם 8 חניכים שקיבלו זימון לגיבוש טיס, 8 שקיבלו זימון לגיבוש מטכ"ל, 7 חניכות קיבלו זימון לשרות בתפקידי לחימה על פי בקשתן והשאר מיועדים ליחידות הקומנדו: אגוז, מגלן ודובדבן.

בימים האחרונים, עקב העלייה בתחלואת הקורונה, המכינה נענתה לבקשת עיריית נוף הגליל לסייע בחלוקת חבילות המזון עבור משפחות נזקקות וקשישים שנמצאים בבידוד.
"החניכים נקראו לדגל ונענו במידי. יחד עם מתנדבי "דור לדור" הם התייצבו לכל משימה ומבצעים משלוחים עד לבתיהם של תושבים נזקקים, עורכים עבורם את הקניות במידת הצורך ומספקים תרופות" סיפרה מירי שטיצקי, מנהלת יחידת ההתנדבות העירונית.

בעירייה מכנים את קבוצת מתנדבי המכינה "הקומנדו"
מנכ"ל העירייה עדי מלכה מספר איך הם מסתערים על כל חבילות המשלוחים, מנווטים בין הבתים כמו באימונים מכוונים למטרה כמו במבצע צבאי ולא עוזבים עד שהם משלימים את המשימה. " אפשר לראות כבר עכשיו, מצפיה באופן פעילותם, בכישורי ההנהגה, הנחישות, המוטיבציה וההקרבה שלהם. לא במקרה הם מתמיינים ליחידות העילית של צה"ל. הם חוד החנית"

א' חניך המיועד לטיס: "אנחנו עושים את המשלוחים באהבה גדולה ובסיפוק עצום.אנשים שמקבלים את החבילות עומדים ליד החלון ומברכים אותנו עם דמעות בעיניים, זאת זכות גדולה עבורינו להיות כאן בשבילם"

מנהל המכינה הראל כהן אמר כי הפעילות ההתנדבותית של החניכות והחניכים למען הקהילה בתקופת הקורונה ובכלל, היא ערך מוביל וחשוב לא פחות מהאימונים ומערך הלימודים המכינה " מבחינתנו זהו השיעור החשוב ביותר לחיים עצמם, לא רק לשרות משמעותי בצה"ל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.