"או שאתה מפסיק לאכול שום, או שאנחנו נפרדים"

עו"ד שרין סולן. צילום יח"צ

עו"ד סולן ביקשה הבהרות: האישה גוללה סיפור מדהים, הזוי ואפילו קצת מצחיק. מסתבר שבעלה מתחיל את היום עם שום ומסיים אותו עם שלוש שיניים של שום

שמענו הכל על גירושין וסיפורי גירושין, אבל את הסיפור הבא עוד לא שמעתם בשום מקום. בני זוג, הבעל מהנדס בכיר במפעל ביטחוני, האישה מורה למתמטיקה ויחד הם ניהלו אורח חיים כמעט רגיל וגידלו שלושה ילדים במשך 20 שנים, עד שהאישה הבהירה לבעלה: "או שאתה מפסיק לאכול שום, או שאנחנו נפרדים".

האיום הזה הפך למוחשי כשהאישה התייצבה אצל עורכת הדין שרין סולן ודרשה: להוציא מכתב התראה לבעלה פני גירושין. "זה מה שאני רוצה. כל מה שעשיתי לא עזר", אמרה. עו"ד סולן ביקשה הבהרות: האישה גוללה סיפור מדהים, הזוי ואפילו קצת מצחיק. מסתבר שבעלה של האישה "מכור" לשום חי. לדבריו, מספרת האישה, הוא טוען כי השום החי הוא סגולה לחיים בריאים ולאריכות ימים. "הוא מתחיל את היום עם שום ומסיים אותו עם שלוש שיניים של שום. הוא הפך לבלתי נסבל. הריח יוצא למרחקים והוא לא מרפה".

מכתב התראה כזה יצא בסופו של דבר לבעל, אבל זה לא עזר והאישה עתרה לגירושין. יחד עם העתירה הציעה לבעלה שלום בית ובתנאי שיחדל לגמרי מאכילת שום. היא הציעה לבעלה פשרה: "תאכל שן שום אחת בצהריים ולא יותר מזה". הבעל העביר הצעה נגדית: "תאכלי יחד איתי ואז הריח לא יפריע לך".

במסגרת הסכם פשרה זמני בין הצדדים נקבע כי לבעל יש חודשיים לקבל את הצעת אשתו לחדול מאכילת שום חי ואם לא יתרצה סוכם כי יגיעו להבנה על חלוקת הרכוש וייפרדו. "מדובר כאן באירוע הזוי שכמעט ולא נתקלתי בדומה לו", אמרה עו"ד סולן, שסבורה כי המשבר בין בני הזוג פתיר במיוחד אם לבעל חשובה הזוגיות הזו.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.