אות הצטיינות נשיא המדינה הוענק למתנדבת מד"א מהשירות הלאומי

אות הצטיינות נשיא המדינה הוענק למתנדבת מד"א מהשירות הלאומי

נשיא המדינה קיים טקס מרגש למצטייני השירות הלאומי-אזרחי לשנת 2020, אשר נדחה נוכח משבר הקורונה ובמסגרתו העניק נשיא המדינה את אות המצטיינת לבראאה גלטא (21) מנצרת – שהתנדבה במד"א כחלק מהשירות הלאומי כחובשת רפואת חירום, מדריכת עזרה ראשונה וכדוגמת ומחסנת לקורונה
 
בטקס הענקת תעודות הצטיינות בשירות הלאומי-אזרחי שהתקיים במשכן הנשיא נכחו נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר התיישבות והממונה על נושא השירות הלאומי צחי הנגבי ומנכ"ל השירות הלאומי, ראובן פינסקי. במהלך הטקס, קיבלה גלטא את תעודת ההצטיינות וברכה בשמם של 27 הזוכים המאושרים.
 
גלטא, תושבת נצרת, החלה את דרכה במגן דוד אדום כמתנדבת נוער ובהמשך התנדבה שנתיים במסגרת השירות הלאומי כחובשת רפואת חירום, מדריכת עזרה ראשונה ובשנה האחרונה כדוגמת ומחסנת לקורונה.
 
במהלך הנאום, אמרה: "אין מילים שיתארו את תחושת ההתרגשות והשמחה שחשתי כשהודיעו לי שנבחרתי – אין כבוד גדול מזה עבורי. בגיל 17 קיבלתי החלטה משמעותית והצטרפתי כמתנדבת למד"א. במהלך הזמן התפתחתי בארגון בצורה ששינתה אותי מאוד. עבדתי סביב השעון כדי לעזור למי שהיה זקוק לכך ונסעתי ברחבי הארץ, בכל שעה, כדי לספק מענה מידי לחולים או למבודדים. עשיתי הכל בשביל עם ישראל.  אני גאה להיות חלק מארגון גדול, תומך ומסייע בכל התחומים ללא הבדל דת, גזע או מין".
 
מנהל מרחב גלבוע במד"א, יוסי פחימה: "בראאה סיימה לאחרונה שנתיים שירותי לאומי כחובשת באמבולנס ובתקופת הקורונה היא הייתה גם דוגמת קורונה וגם מחסנת. התרומה שלה לקהילה סייעה לרבים. הלוואי שיהיו כמוה עוד הרבה. זהו סיפור הצלחה של בני השירות הלאומי".
 
מנכ"ל מד"א אלי בין, בירך: "כוחו של ארגון נמצא בעובדיו ומתנדביו – בחומר האנושי המגוון, השאפתני והמקצועי. אני מברך את בראאה ומודה לה על תרומתה הגדולה לארגון ולכלל מתנדביו, אשר בעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים – הנכונות להקריב למען האחר ולסייע בהצלת חיים".
 
קרדיט: זכי הלר, דובר מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.