רחוב רובי שפירא נחנך בחיפה

קרדיט: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

מחווה עירונית לזכרו של נשיאה ובעליה המיתולוגי של קבוצת הכדורגל ״הפועל חיפה״ – אבן פינה הונחה הבוקר לקריאת רחוב על שמו של רובי שפירא ז״ל

במעמד רה״ע חיפה עינת קליש רותם, חבר מועצת העיר ניר שובר, הנהלת מועדון הכדורגל ״הפועל חיפה״, שחקני המועדון בעבר ובהווה, בני משפחה, חברים ועשרות אוהדים, התקיים הבוקר סמוך לאיצטדיון העירוני ״סמי עופר״ טקס מרגש להנחת אבן הפינה לקריאת רחוב ע״ש מי שהיה הנשיא והבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל חיפה, איש העסקים רובי שפירא ז״ל.

תרומתו של רובי לעיר חיפה ולחברה הייתה רבה ומשמעותית, וכללה בין היתר תרומות עתק למחלקות רפואיות בבתי החולים בחיפה וכן פעילות בארגונים פילנתרופיים בעיר.

רובי היה הבעלים של מועדון הכדורגל ״הפועל חיפה״ במשך שמונה שנים והוא זה שהחזיר את הקבוצה לקדמת הבמה, אחרי שנות ה-80 הקשות.

נציגי המועדון בירכו על המיזם לקרוא רחוב על שמו של שפירא, וציינו כי ״זו החלטה מכבדת וערכית שמעלה על נס את תרומתו של רובי לעיר ולספורט החיפאי״.

רה״ע עינת קליש רותם: ״תרומתו של רובי לעיר חיפה ולחברה הייתה רבה ומשמעותית, חנוכת הרחוב על שמו זוהי הדרך הצנועה של העיר חיפה להחזיר לו תודה על פועלו ותרומתו לאורך השנים. רובי אמנם כבר לא איתנו, אך זכרו ומורשתו יישארו כאן בעיר חיפה, לדורות״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.