שיא של כל הזמנים במספר תיאומי הנסיעות לנוסעים עם מוגבלויות ברכבת ישראל

בשמונת החודשים הראשונים של 2019 בוצעו מעל ל-37 אלף תיאומי נסיעות עבור נוסעים עם מוגבלויות, גידול של 16 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2018, ו-110 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2015; בממוצע מידי יום מבוצעים ברכבת כ-220 תיאומי נסיעה וברכבת ישראל מדגישים את החשיבות שבתיאום נסיעה קודם להגעה לתחנה

 

רכבת ישראל גאה לדווח על שיא של כל הזמנים במספר תיאומי הנסיעות לנוסעים עם מוגבלויות. בשמונת החודשים הראשונים של שנת 2019 (ינואר עד אוגוסט), בוצעו מעל ל-37 אלף תיאומי נסיעות עבור נוסעים עם מוגבלויות, גידול של 16 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2018, (31,100) וגידול של 110 אחוזים ביחס למספר תיאומי הנסיעה שבוצעו בשנת 2015 (17,600).

 

 

בממוצע, בוצעו בשנת 2019 כ-4,500 תיאומי נסיעה בחודש, גידול של 18 אחוזים ביחס לממוצע החודשי בשנת 2018, וגידול של 70 אחוזים ביחס לממוצע החודשי בשנת 2016. בממוצע, מידי יום מבוצעים ברכבת ישראל כ-220 תיאומי נסיעות. לצד הצמיחה במספר הנסיעות הבודדות, גאה רכבת ישראל לבצע נסיעות קבוצתיות, זאת כחלק משיתופי פעולה רבים של רכבת ישראל עם עמותות נגישות, קייטנות, בתי ספר ומסגרות נוספות. כך למשל, לפני כשבוע, בוצעה נסיעה חווייתית לכ-12 ילדי קייטנת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים).

ברכבת ישראל מציינים כי כל 69 תחנות הרכבת נגישות, ובכל רכבת מופעל קרון ייעודי לנוסעים עם מוגבלויות. רכבת ישראל מפעילה מוקד טלפוני ייעודי לתיאומי נסיעות, וצוותי הרכבת עוברים הדרכות תקופתיות של ארגוני נגישות.

 

ברכבת ישראל שבים ומדגישים את החשיבות שבתיאום נסיעה לפני ההגעה לתחנה, זאת על מנת לוודא שהלקוח יקבל את השירות המהיר והטוב ביותר, ויעלה על הרכבת הרצויה. באמצעות התיאום, מתעדכנים צוותי תחנת המוצא, צוותי הרכבות וצוותי תחנת היעד בפרטי הנסיעה ומוודאים היערכות מלאה. תיאום זה מבוצע על ידי מוקד ייעודי שהקים מערך שירות הלקוחות ברכבת ישראל, וניתן לבצעו טלפונית החל מהשעה שש בבוקר ועד חצות, או באמצעות טופס מקוון באתר האינטרנט של רכבת ישראל.

 

"אנו גאים בכל אחת אחת מעשרות אלפי הנסיעות המבוצעות בשנה, עבורנו זה לא רק ציווי חוקי, אלא שירות בעל ערך עליון", מציינים ברכבת ישראל ומוסיפים כי "לצד העלייה המבורכת במספר תיאומי הנסיעה, מתגלים גם אתגרים כגון שירות לצד רוכבי אופניים, ואנו בוחנים כעת מספר פתרונות אשר יביאו לשיפור משמעותי של השירות לנוסעים עם מוגבלויות."

 

קרדיט סרטון/תמונות – רכבת ישראל

לינק לסרטון – https://vimeo.com/tzilumpirsum/review/356650993/127c677780

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.