סירב לקבל חיסון, האישה עזבה להתגורר אצל חברתה

משפחת סולן בישיבה במשרד

הבעל: "אם אשתי לא חוזרת הביתה, לא יהיה לה לאן לחזור". האישה "אני לא דואגת לעצמי…"

זוג הייטקיסטים שנישאו לפני כעשור, הביאו שני ילדים לעולם וניהלו אורח חיים "רגיל" עם הכנסות שנתיות של שבע ספרות, לא תיכננו רעידת אדמה כזו בחייהם. בני הזוג מתגוררים בוילה מפוארת והחיים הטובים לא זימנו להם את ההפתעה שבשיאה הכל קרס לפני שבועיים, כשהבעל הודיע כי הוא לא יתחסן נגד הקורונה. למחרת עזבה האישה את הבית עם שני ילדיהם.

במכתב ששיגר הבעל באמצעות פרקליטתו עורכת הדין שרין סולן לאשתו, הוא כתב בין היתר כי הוא אדון לעצמו ולגופו ואיש לא יכול לכפות עליו להתחסן, לא במקום העבודה ולא בבית. "גם ברית הנישואין לדבריו אינה מחייבת אותו לעשות בגופו דברים שהם בניגוד לדעתו, אמונתו, רצונו ויכולותיו".

האישה, מסתבר, דרשה מבעלה להתחסן בשתי הזדמנויות שונות, כפי שהיא התחסנה. "היא אפילו לא קיימה איתו דיאלוג כלשהו בנושא", ציינה עו"ד סולן, "ואחרי שסירב והסביר את סירובו ואף הבהיר כי יהיה מוכן לעבור להתגורר בחדר אחר בבית, היא החליטה כי היא עוזבת את הבית בלי הודעה מוקדמת".

הבעל: "אין לי אלא לחשוב כי הסירוב שלי להתחסן הוא תירוץ לעזוב את הבית. אני מאד חושש שהעזיבה אינה לחברה ולא במטרה אחת לשמור על ביטחונה הבריאותי…" הדגיש הבעל.

הבעל ציין במכתבו כי אם אשתו התחסנה, אין לה סיבה לחשוש מאלה שאינם מחוסנים. עו"ד סולן הבהירה כי במידה והאישה לא תחזור עם הילדים לביתם המשותף, הבעל יפתח בהליך גירושין ויבקש להכריז עליה כעל מורדת. הארכה לאישה ניתנה עד לאמצע החודש.

במכתב התגובה של האישה היא טענה כי היא אינה חוששת, לעצמה כפי שברור לכולם, אבל היא חוששת לילדיה שאינם יכולים לקבל חיסון ולכן לא תחזור להתגורר באותו בית עם בעלה עד שיתחסן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.