נהריה מצננת את השטח. עירית נהריה לא נשארת אדישה ועובדי השטח ייהנו כל השבוע ממשב רוח מרענן

עובדי השטח יזכו להקלות משמעותיות ולפינוקים בתחנות העבודה  בגלל השרב, וייהנו גם משעות עבודה גמישות

בשל גל החום הכבד שאמור להיות חלק מחיינו בשבוע הקרוב, כמעט בכל רחבי הארץ, החליטה הנהלת עיריית נהריה, כי כל העובדים במחלקות השטח של הרשות, יחלו כבר מהבוקר (יום ב׳) את עבודתם שעה אחת מוקדם יותר. המטרה לעבוד כמה שפחות שעות תחת השמש היוקדת.

יותר מזה, ציינו בהנהלת העיריה, העובדים ירגישו השבוע בסוג של התרעננות מקורית. לצד עבודות הכפיים הקשה בחום הכבד, הם יזכו לביקור בעמדות העבודה ולמעשה, "המרעננים יגיעו" עד אליהם לשטח ויחלקו, מים קרים ושלגונים בכל הטעמים. כל עובדי השטח יזכו לכמה וכמה הפסקות התרעננות, בעיקר אלה העובדים תחת השמש והכל במטרה אחת להקל עליהם את העבודה הפיזית ובעיקר לשמור על בריאותם. "עובדי עירייה בריאים והעיר כולה בריאה ונקיה יותר", אמרו אתמול בהנהלת העיריה.

לצד הריענון הבלתי פוסק במשקאות קרים, סיירת של העיריה תקפיד על לבוש הולם של אותם עובדים כדי למנוע מהם חשיפה מיותרת לשמש. מי שיזדקק לכובע יקבל אחד כזה ובכלל כל העובדים נדרשו ללבוש הולם שימנע חשיפה מיותרת לשמש.

מישהו חכם אמר פעם: "אל תבקשו מאלוהים חיים קלים תבקשו כח לעמוד אל מול הקושי". בשלב זה ההחלטה "לצנן" את עובדי השטח ולדאוג לבריאותם תהיה בתוקף עד ליום שני הבא ותוארך במידה ומזג האוויר השרבי יימשך.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.