מרלי ממשיך בתכניות והיעדים והמטרות נותרו על השולחן גם במהלך הסגר

צילום דוברות עירית נהריה

הסגר בפתח, אבל ראש העיר נהריה לא עוצר. עירית נהריה והעומד בראשה, רונן מרלי, נתנו אור ירוק לתחילתו של פרויקט "פארק נחל סער" שייצא כבר השבוע לדרך. הסוף להצפות!!! כבר נראה באופק

"אנחנו מאמינים בראש העיר וברצון שלו למגר את המכה הקשה של ההצפות שלא הרפתה במשך עשרות שנים ולכן ההחלטה לא להתעכב ולצאת לדרך משמחת אותנו" אמרו תושבים בנהריה.

"המטרה שלנו היא לנצל את הסגר שלצערנו הוא בלתי נמנע, ולהתחיל בפרויקט באופן מידי. גם במקרה הזה, מה שמנחה אותי זה הצורך להקל על התושבים ובאופן ישיר על התלמידים והורי התלמידים בהגעה לבית ספר רמז", סיכם ראש עירית נהריה רונן מרלי את הישיבה המיוחדת, שבסיומה ניתן אור ירוק לתחילת העבודות שמטרתן להביא סוף להצפות.

מרלי כינס אתמול את כל הגורמים הרלבנטיים לישיבה מיוחדת והבהיר: "אנחנו רוצים להתחיל מיד. זו הזדמנות לנצל את הסגר ולהקל על ההורים והתלמידים באיזורים הסמוכים לפארק נחל סער בשכונת עמידר".

ראש עירית נהריה רונן מרלי נותן אור ירוק לתחילת הפרויקט. הסגר לא מפםחליד אותו. צילום עירית נהריה

על פי התוכנית "פארק נחל סער" שמתחתיו יזרום ניקוז המים מהמתקדמים בישראל, שאמור לחסל את ההצפות באיזור, יהיה אחד הפארקים היפים בישראל. יהיו בו מדשאות, מתקני משחקים, מתקני ספורט, פינות ישיבה מוצלות שבילי רכיבה על אופניים ועוד.

"אחרי שנים של דיבורים, הסקרנות לראות את הדחפורים ולראות שדברים זזים, גורמת לנו אושר גדול", אמרה אחת מתושבות שכונת עמידר. בכלל העיר נהריה ותושביה מרגישים סיפוק. "מרלי עובד בשבילנו ולא נח לרגע", אמרו אחדים מהם. "אנחנו מאמינים בראש העיר וברצון שלו למגר את המכה הקשה של ההצפות שלא הרפתה במשך עשרות שנים, ולכן ההחלטה לא להתעכב ולצאת לדרך משמחת אותנו".

מנכ"ל עירית נהריה, אלי אלבז, יחד עם מרלי הם דוחפים את נהריה קדימה. צילום עירית נהריה

מרלי היה מאד נחרץ בעמדתו לתת אור ירוק מידי לתחילת העבודות. הוא שמע את מנהל הפרויקט, מהנדס החברה הכלכלית טל חמי, שיהיה האחראי בפועל על ביצועו, לאחר מכן השתכנע מפי גורמים נוספים ביניהם מנהל השטח אריק מויאל ומנכ"ל עירית נהריה אלי אלבז, שאין מניעה להתחלת העבודות ואז קבע: "אני יוצא לדרך ויש לעשות זאת באופן מידי". עוד הוא הוסיף: "אני רוצה לנצל את הסגר שבו תלמידים ככל הנראה יישארו בבית ולהתחיל מיד בפרויקט ובסלילת דרכי גישה. יישום של כל הדרישות הבטיחותיות והנחת תשתית להמשך השגרה בבתי הספר וברחובות הסמוכים מיד אחרי הסגר. מחכה לנו דרך ארוכה ואני חושב שצריך להקל בכל דרך אפשרית על התושבים, הילדים והוריהם", אמר מרלי.

מרלי הדגיש: "כל יום שעובר הוא ביזבוז זמן. מחכים לנו גם כך עיכובים שיצוצו תוך כדי תנועה. זה מגה- פרוייקט. פרוייקט שהוא ציון דרך משמעותי עבורנו ועבור העיר נהריה, פרויקט שהמטרה הסופית שלו היא לשים סוף להצפות, לא רק באיזור 'פארק נחל סער' אלא בתוכנית כוללת לכל העיר נהריה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.