מערכת גשמי ברכה צבעה את הירדן בחום

לאחר 36 שעות של גשמי ברכה בגליל העליון, בקייקי כפר בלום מברכים ומצפים להמשך חורף גשום לטובת עונת שייט מצוינת בקיץ 2020.
למעלה מ-20 מ"מ גשם ירדו במערכת הגשם האחרונה והצטרפו ל118 מ"מ גשם שכבר ירדו בכפר בלום בחודש האחרון.
"כל מערכת גשם שצובעת את הנחל בצבע חום מסחף אדמה, גורמת לנו לחייך לקראת עונת השייט הבאה", ציין גיא ירמק מנכ"ל קייקי כפר בלום הבוקר.
בצילומים: המפל בקייקי כפר בלום שוצף לאחר גשמי הברכה. צילום: סטודיו A.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.