מה יעלה בגורל המיליונים שהושקעו בשיפוץ בית משפחת בנט? תנועת אומ"ץ תובעת מהיועמ"שית להכריע בסוגיה

יו"ר אומ"ץ פליצ'ה פלד וראש הממשלה נפתלי בנט. עיבוד תמונה הללי אורגינל

פיזור הכנסת מחייב בדיקה מחודשת של נחיצות העבודות בביתו הפרטי של נפתלי בנט יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "אין זה ראוי שמי שפרש מתפקיד ראש הממשלה ימשיך ליהנות משיפוץ על חשבון הציבור"

בחודשים האחרונים התנהל דיון ציבורי ער סביב השיפוצים בבית משפחת בנט ברעננה. תנועת אומ"ץ פנתה זה מכבר ליועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, על-מנת שתבחן ביסודיות את תהליך קבלת ההחלטות שהוביל לתקצוב העבודות – בסכום של עשרות מיליוני שקלים על-פי פרסומים שונים.

החלטתו של נפתלי בנט לפזר את הכנסת, להקדים את הבחירות ולהעביר את תפקיד ראש הממשלה ליאיר לפיד מחזקת את נחיצות הבדיקה המשפטית המעמיקה. תנועת אומ"ץ שבה ופנתה ליועמ"שית: "לאור העובדה שעסקינן בביתו הפרטי של מר בנט ולא במעון ראש הממשלה הרשמי", כתבו יו"ר התנועה פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית שליד אומ"ץ, עו"ד יצחק מינא, "על היועצת המשפטית לממשלה להכריע בדבר גורל הכספים שהושקעו בבית זה".

פליצ'ה פלד הדגיש כי "אין זה ראוי שנפתלי בנט ייהנה מהשקעה של כספי ציבור לאחר פרישתו מתפקיד ראש הממשלה". בנוסף מצפה תנועת אומ"ץ מעורכת הדין גלי בהרב-מיארה להחליט אילו פעולות רשאים משרד האוצר וממשלת ישראל לבצע במצב הקיים, לאחר פיזור הכנסת ועם הקמתה של ממשלת המעבר בראשות יאיר לפיד.

כמו כן מציין יו"ר אומץ כי יש לקבוע נהלים ברורים ולהפיק לקחים ממקרה בנט. "על כל ראש ממשלה לדעת שעם כניסתו לתפקיד הוא חייב לקבוע את דירת מגוריו על פי הנחיות המדינה. אל לנו לחזור על טעויות מן הסוג הזה בעתיד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.