כל האירועים מתקיימים כמתוכנן! משרד הבריאות ביטל את צו הסגירה לאולמי "הילולה"

המטבח של אולמי הילולה צילום יחצ

ביקורת שערך סגן רופא המחוז במקום העלתה כי כל הליקויים שנמצאו בבדיקה קודמת – תוקנו בזכות הטיפול המהיר והמקיף בתקלות, האולם ימשיך לפעול כרגיל עו"ד אבי גולדהמר, שייצג את בעלי 'הילולה': "ההחלטה מהווה תעודת כבוד למשרד הבריאות"

צו סגירה שהוצא לאולמי "הילולה" ושאמור היה להיכנס לתוקף ב-10/11 בוטל ע"י משרד הבריאות. הסיבה לשינוי ההחלטה היא הטיפול היסודי והמושקע של בעלי האולם והעובדה כי כל הבעיות שהתגלו בו זכו לפתרון מלא. עו"ד אבי גולדהמר, שייצג את בעלי "הילולה", ציין לטובה את התנהלות משרד הבריאות: "ביטול צו הסגירה הוא בהחלט תעודת כבוד למשרד הבריאות שיודע גם לבוא ולהגיד לאולם 'ראינו, בדקנו ואנחנו משבחים את הפעילות שלכם ואת העובדה שתיקנתם כל מה שצריך".

צו ההפסקה המנהלי הוצא ב-31.10, זאת לאחר שבביקורת שנערכה שבוע קודם לכן אותרו מספר ליקויים. מיד עם קבלת ממצאי אותה ביקורת התחייב בעל המקום איגור גסנוב לטפל בהקדם בכל הטעון טיפול – ואכן עוד לפני הוצאת הצו כבר נשכרה חברת ייעוץ מקצועית, "קונטרול יועצים", על-מנת לגבש תוכנית מקיפה לפתרון הבעיות. לנוכח ההתגייסות המהירה והצעדים המידיים שננקטו לטובת אורחי האירועים באולם החליט בית המשפט השלום בחיפה לדחות את יישום הצו עד ל-10.11.

אבי גולדהמר
ידע לעשות הכל לפתור את המשבר. עו"ד אבי גולדהמר

ציוד מתקדם, הפרדה מלאה בין מחלקות וחידוש חדר המנגל

אנשי "הילולה" יישמו את כל ההמלצות של מומחי חברת הייעוץ ביעילות רבה. "תוך שבוע בלבד ריצפנו מחדש את כל שטח המטבח", פירט גסנוב את העבודות שבוצעו באולם, "יצרנו הפרדה מלאה בין מחלקת הדגים, מחלקת העופות, מחלקת הבשר, מחלקת המטבח החם, מחלקת הירקות ומחלקת שטיפת הירקות". כמו כן שופר חדר המנגל בהתאם להנחיותיהם של יועץ כיבוי אש, אדריכל ומהנדסת מזון.

מהנדסת המזון, קטי דוד, הוסיפה כי נרכש ציוד חדש ואיכותי, שופצו מקררים, חודדו נהלי עבודה וכל העובדים במקום קיבלו תדריכים מפורטים. "עכשיו המטבח מתאים לכל הדרישות העדכניות של משרד הבריאות", סיכמה.

סגן רופא המחוז, ד"ר יהונתן דובנוב ערך ביקורת נוספת במקום ומצא כי הוא עומד בסטנדרטים המחמירים ביותר הקיימים – ועל כן אין עוד צורך בצו ההפסקה. "בביקורת זו נמצא כי תוקנו הליקויים שנמצאו בביקורות קודמות, והוסרה הסכנה לבריאות הציבור", נימק את החלטתו.

עו"ד אבי גולדהמר הביע שביעות רצון מהאופן שבו הסתיימה הפרשה. בנוסף למחמאות שחלק למשרד הבריאות, "שהשכיל לראות כי אולמי 'הילולה' מתנהלים בצורה מופתית ומתקנים מיד ליקויים שהתגלו", הדגיש עו"ד גולדהמר כי "לא כל דבר צריך להסתיים בהליך משפטי ובפסק דין. גם הליך מנהלי שמסתיים לטובתו של האזרח הוא דבר תקין ומבורך".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.