יזמות, חדשנות ויריד תעסוקה בטכניון

טכניון
טכניון

ביום רביעי הקרוב, 11 במאי, יתקיים בטכניון "יום יזמות, קריירה ויריד תעסוקה 2022", שיוקדש כולו לקריירה ויזמות, בהשתתפות 73 חברות ישראליות ובין-לאומיות

ועשרות מרצים מובילים מהטכניון ומהתעשייה

73 חברות טכנולוגיה מהמובילות במשק הישראלי ישתתפו ביום רביעי הקרוב, 11 במאי 2022, ביריד התעסוקה של הטכניון שיתקיים בשעות 10:00 – 15:00. היריד יתפרש לאורך השדרה המרכזית בלב הקמפוס וישתתפו בו אלפי סטודנטים ובוגרים מכל הפקולטות בטכניון. עבורם זוהי הזדמנות לפגוש נציגי חברות ישראליות ובינלאומיות ובהן Intel, AWS Amazon, Carl Zeiss, PTC, Apple, SolarEdge, Mobileye, Marvell, NVIDIA, Yahoo, Biosense Webster, רפאל, טבע, תנובה, רכבת ישראל, יוניליוור ישראל, התעשייה האווירית, אלביט, חברת החשמל ועוד. כמו כן, במהלך היריד נציגי חלק מהחברות יפגשו את הסטודנטים בחדרי סימולטור של הצגה עצמית בראיון עבודה, ויתנו לסטודנטים ולבוגרים משוב על הצגתם האישית. את היריד מארגנת היחידה להכוון קריירה ותעסוקה בלשכת דיקן הסטודנטים.

בהמשך היום המיוחד, מהשעה 15:00 ואילך יתקיים יום היזמות הכלל טכניוני t-day, אותו מארגן מרכז היזמות והחדשנות של הטכניון, שיכלול שלל פעילויות חווייתיות ואחרות שיחשפו את אלפי הסטודנטים והסטודנטיות המשתתפים להיבטים שונים מעולמות היזמות, החדשנות והקריירה. את האירוע תפתח הרצאתם של היזמים המצליחים נדיר יזרעאל ויבגני דיברוב, מייסדי היוניקורן "ארמיס סקיוריטי" ובוגרי "לפידים" – תוכנית המצוינים של הפקולטה למדעי המחשב ע"ש טאוב.

יום היזמות t-day הוא אחד מפרויקטי הדגל של מרכז היזמות (t-hubבטכניון. זו הפעם השלישית לקיומו של האירוע, שבו נדונים נושאים שונים הקשורים ביזמות, חדשנות, קריירה ויצירתיות ונערכים האקתונים בנושאים שונים.

באירוע השנה ישתתפו עשרות מרצים ממיטב יזמי  ובוגרי הטכניון: מייסד Moovit ירון עברון, מייסדת Zeekit יעל ויזל, מנכ"לית Diagnostic Robotics ד"ר קירה רדינסקי ומייסד חברת Plus500 גל הבר. גם חברי הסגל של הטכניון ישתתפו באירוע: ד"ר נעמה גבע-זטורסקי מהפקולטה לרפואה ע"ש רפפורט תרצה על "החיידקים כחברינו מימים ימימה", פרופ' מורן ברקוביץ' מהפקולטה להנדסת מכונות יתאר את הניסוי המוצלח שערך לאחרונה בחלל יחד עם איתן סטיבה – "ייצור טלסקופ חלל בדלי ספונג'ה", ופרופ' ערן יהב מהפקולטה למדעי המחשב ע"ש טאוב ירצה על פיתוח תוכנות חדשניות באמצעות AI. במסגרת יום היזמות יתקיימו ארבעה אירועים תחרותיים: האקתון  BME HACK בפקולטה להנדסה ביו-רפואית, האקתון אנרגיה ע"ש גיא סלע בהובלת מרכז האנרגיה ע"ש גרנד בטכניון, האקתון פסולת ומחזור בהובלת מרכז הקיימות והחממה החברתית בטכניון ותחרות מיזמים לתעשייה בהובלת מרכז החדשנות.


"כסטודנטים מנהיגים ומובילים בתחומי הלימוד שלכם, יריד התעסוקה ויום היזמות מהווים מקפצה להצלחתכם העתידית," אמרה דיקנית הסטודנטים בטכניון פרופ' אילת פישמן. "בעזרתם תוכלו להיחשף לשוק העבודה, לגבש את תפיסת עולמכם המקצועית, להכיר את צורכי השוק, להתמודד עם אתגרים מהשטח ולשפר את כישוריכם האישיים והמקצועיים. הבוגרים והבוגרות של הטכניון הם עמוד השדרה של התעשייה האזרחית והביטחונית ושל המגזר הציבורי בישראל, בייחוד לאחר תקופת הקורונה, שהשיבה את התחרות העסקית על הטאלנטים, שרבים מהם הינם מועמדים מהטכניון. היום המיוחד המשלב לראשונה יזמות ויריד תעסוקה, יתרום להצטרפותם של סטודנטים ובוגרים נוספים למאגר ההון האנושי הטכנולוגי והמדעי של מדינת ישראל".

את יום היזמות t-day מוביל מרכז היזמות בטכניון בהובלת פרופ' עזרי טרזי והוא מיועד לכלל הסטודנטים והסטודנטיות בטכניון, חברי הסגל האקדמי, עובדי הסגל המינהלי ובוגרי הטכניון לדורותיהם. באירוע ישתתפו גם תלמידי תיכון מחיפה. את ארגון והפקת יום היזמות מנהל גדי פארן מנהל השיווק של מרכז היזמות בטכניון בשיתוף  דיקנט הסטודנטים, אגודת בוגרי הטכניון ואס"ט – אגודת הסטודנטים בטכניון.

  • לרשימת החברות המשתתפות ביריד התעסוקה 2022 לחצו כאן
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.