יו"ר אומץ פנחס פליצ'ה פלד: "ההסתה נגד הדס תופעה שמתאימה למשפטיהם של ראשי ארגוני פשע"

יו"ר אומ"ץ פליצה פלד. צילום באדיבות אומ"ץ

ההסתה נגד הדס קליין עלולה לשבש את עדותה – תנועת אומ"ץ קוראת לחקירה מידית של הגורמים המאיימים

העדות של מי שהייתה העוזרת האישית של ארנון מילצ'ן נחשבת לעדות מפתח בתיק 1000 לאחרונה פורסמה כתובתה של קליין ברשתות החברתיות, והיא מלווה בשומרי ראש יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד: "תופעה שמתאימה למשפטיהם של ראשי ארגוני פשע"

משפטו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מעורר באופן טבעי עניין רב – וגם תופעות חריגות ומסוכנות. לאחר חשיפת האיומים כלפי הדס קליין, אחת העדות המרכזיות בתיק 1000 (תיק המתנות), פנו ראשי תנועת אומ"ץ אל היועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גלי בהרב-מיארה, על-מנת שתורה על פתיחת חקירה מידית בנושא.

יו"ר הוועדה הציבורית עו"ד יצחק מינא. צילום הללי אורגינל

יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד, ויו"ר המועצה הציבורית, עו"ד יצחק מינא, הביעו זעזוע מהפרסומים השונים: "תוך כדי מהלך עדותה של הגב' קליין בבית המשפט, הופצו ברשתות חברתיות כתובתה ותמונת ביתה. בכך נחשפה הגב' קליין ביתר שאת לאיומים על שלומה וביטחונה על-מנת שלא תמשיך להעיד, לכאורה, בקו שבו נקטה עד כה".

ראשי תנועת אומ"ץ, שחרטה על דגלה את המאבק למען צדק משפטי, הזכירו ליועמ"שית ש"על פניו הפרסום האמור, במשמעויותיו כלפי העדה וכלפי עדים פוטנציאליים אחרים, מהווה, לכאורה, עבירה על החוק". בנוסף ציין פלד כי העובדה שהדס קליין נאלצת להסתובב עם שומרי ראש צמודים שיגנו עליה מפני המאיימים עליה "הינה תופעה שאליה הורגלנו במשפטיהם של ראשי ארגוני פשע".

בתנועת אומ"ץ מקווים כי עו"ד גלי בהרב מיארה תיענה לפנייה ותורה על חקירה מידית של האיומים המסיתים. ראשי התנועה הבהירו כי בכוונתם להמשיך לעקוב אחרי משפט נתניהו ובפרט היחס לעדי התביעה במשפט.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.