הופקדה תוכנית הקמת מתחם התעסוקה החדש של העיר נהריה!

קרדיט להדמיות אזור תעסוקה חדש - אילן אייזן אדריכלים ובוני ערים


רובע התעסוקה החדש בנהריה – כולל כמיליון מ"ר עבור הרחבת שטח בית החולים לגליל ולצידו הקמת שטחי תעסוקה, מסחר מוסדות ציבור ומגורים. ״מדובר ביום היסטורי בו הופקדה התוכנית החשובה ביותר בנהריה בשנים האחרונות, תוכנית שתאפשר צמיחה של אלפי מקומות תעסוקה חדשים בנהריה״, ציין ראש העיר רונן מרלי

בשורה חשובה לנהריה – רשות מקרקעי ישראל בהובלת לשכת התכנון המחוזית בראשות אורי אילן, הפקידה את תוכנית הקמת אזור התעסוקה החדש של העיר נהריה. שטח התוכנית הוא כ-700 דונם במזרח העיר נהריה ועוטפת את בית החולים לגליל. העבודה על התוכנית הכוללת כמיליון מ"ר נמשכה כשנתיים וחצי והבסיס הרעיוני שלה, הוא יצירת רצף והמשכיות של העיר נהריה תוך שהיא מציעה לצד אזור תעסוקה, מסחר ומגורים, גם הקמה של מוסדות ציבוריים כמו בית ספר תיכון, מרכז כנסים, קרית ספורט ובריכת שחייה עירוניים.

רוני לוי, מנהל המחלקה לתכנון עיר בעיריית נהריה ציין כי ״אנו רואים בסביבת בית החולים קרקע פורייה להתפתחות ענף השירותים הרפואיים, מעבדות מחקר, מרפאות מומחים, בית חולים סיעודי ואפילו מלון בוטיק לתיירות רפואית. הקפדנו כי התוכנית תיצור המשך אורגני ורציף של העיר, תוך יצירת שני חיבורים חשובים לשכונת אריאל שרון ויצירת רחוב עירוני אינטנסיבי, שישלב לצד שטחי המסחר והתעסוקה גם מגורים. בהיקף בית החולים מתוכננים לקום מבני דיור מוגן לגיל השלישי, מעונות סטודנטים ואף מגורים עבור סגל בית החולים. כל אלו יתמכו ביצירת סביבה אורבנית עשירה ופעילה״.

"מדובר ביום היסטורי בו הופקדה התוכנית החשובה ביותר בנהריה בשנים האחרונות, תוכנית שתאפשר צמיחה של אלפי מקומות תעסוקה חדשים בנהריה״, ציין ראש העיר רונן מרלי. ״נהריה היא המרכז המשמעותי ביותר לגליל המערבי, והתוכנית הזו תחזק אותה כמוקד אזורי. יצירת מקומות תעסוקה בעיר תאפשר לתושבים רבים לעבוד קרוב לבית, ולחסוך זמן יקר שמתבזבז בנסיעות בדרכים בכל יום. זה מימוש אבן דרך מרכזית בחזון שלנו, יש כאן שילוב בין חיזוק המרכז הרפואי לגליל, יצירת רובע תעסוקה ומסחר מתקדם לצד מגורים. התוכנית הזו ממצבת ומחזקת את נהריה גם במבט לעבר העשורים הבאים. תודה לצוות הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז הצפון בראשות אורי אילן, לצוות ההנדסה ולמחלקת תכנון עיר ברשות שלנו. יישר כוח לכל מי שקידם וסייע למימוש הפקדת התוכנית החשובה כל כך לעיר נהריה ולכלל תושבי האזור״, הוסיף מרלי.

קרדיט להדמיות אזור תעסוקה חדש – אילן אייזן אדריכלים ובוני ערים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.