גנץ: החקלאות, הפריפריה וההתיישבות יהיו לחם חוק עבורנו – סוגיות הצפון לא משעממות אותנו

בני גנץ בכנס חקלאות ביסוד המעלה היום: "הסיפור של מדינת ישראל, של החקלאות וההתיישבות בה הוא סיפור של שנים רבות. בסיפור הזה יש עניין ערכי, ערך מדיני, ערך ביטחוני ולפיתוח הצפון יש גם ערך מדיני, וגם וערך תזונתי ביכולות האספקה לתושבי ישראל. את הסיור הראשון שלנו כהנהגה משותפת הוא בחרנו לעשות כאן - בצפון. לעסוק בסוגיות שלא משעממות אותנו.
פוזיציה!
פוזיציה!

בני גנץ פנה לחקלאים ואמר: "יש לכם נציגות בממשלה הבאה. גם אני, אבל אני לא לבד. כ-7-8 מועמדים מגיעים בדיוק מכם. אנחנו נקדיש לנושא החקלאות תשומת לב רבה. עד 100 הימים הראשונים של ממשלתנו ולאחריהם. החקלאות היא ערך יסוד במדינת ישראל. אנו נשמור אותה ככזו. החקלאות, הפריפריה וההתיישבות יהיו לחם חוק עבורנו".

גבי אשכנזי  בנאומו ביסוד המעלה: "אני לא מרגיש אורח אני מרגיש כאן בבית. אני עוד מהתקופה שלא היו מכונות חליבה. גדלתי כאן, גרתי כאן,  שירתי כאן. החבר'ה של ההגנה העבירו את אמא שלי בגבול, דרך החצבני. כאן התחלנו. אני יודע שאתם שבעים מהבטחות. אנחנו יודעים מה צריך לעשות ואנחנו נעשה את מה שצריך. הבעיה של הצפון היא לא שלא יודעים מה צריך לעשות- אלא שלא עושים. אנחנו עושים. תודה שבאתם. נמשיך להיות איתכם לכל אורך הדרך".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.