בשורה טובה לתלמידי התיכוניים בנוף הגליל

עמותת בוגרי יחידה 8200 תמשיך בפרויקט לימודי סייבר חינם בבית קק"ל למצוינות. כך סוכם בפגישה שקיים ראש העיר רונן פלוט עם היו"ר החדש של קק"ל אברהם דובדבני

עמותת בוגרי יחידה 8200 תמשיך בפרויקט לימודי סייבר חינם בבית קק"ל למצוינות. כך סוכם בפגישה שקיים ראש העיר רונן פלוט עם היו"ר החדש של קק"ל אברהם דובדבני

תלמידי כיתות י'-י"ב בנוף הגליל ימשיכו ליהנות מתוכנית לימודי הסייבר היוקרתית במסגרת פרויקט ייחודי של בית קק"ל למצוינות בשיתוף העירייה ועמותת בוגרי יחידת 8200. הפרויקט  עמד לאחרונה בסימן שאלה לאור השינויים בצמרת קק"ל, אולם היו"ר החדש אברהם דובדבני נתן את האור הירוק להמשך הפעלתו בסיכום פגישה שקיים בשבוע שעבר בלשכתו עם ראש העיר רונן פלוט.  "זוהי בשורה של ממש לתלמידי התיכון בנוף הגליל ולמערכת החינוך העירונית כולה", אמר פלוט והודה ליו"ר דובדבני על מעורבותו בהמשך הפרויקט.

מנהל בית קק"ל למצוינות, שמעון אבוחצירה, ציין כי גם בתקופת הסגר הלימודים מתקיימים באמצעות הזום וכי לאחרונה הצטרף שחקן חיזוק משמעותי לליווי התלמידים –  תא"ל במיל' גבי פורטנוי, לשעבר סגן ראש אמ"ן וראש ענף תכנון ביחידת 8200. "תא"ל גבי פורטנוי נרתם לסייע בליווי, בייעוץ ובהכוונת התלמידים בהתנדבות. הוא נפגש השבוע בזום עם כל תלמידי שכבה י"א שעומדים לקראת קבלת הצו הראשון ונתן להם הסבר מפורט על מערך היחידות בצה"ל והאפשרויות העומדות בפניהם", סיפר אבוחצירה וציין כי בנוסף לתוכניות הסייבר נמשכות גם שאר התוכניות בבית קק"ל כולל תוכנית האקדמיה במסגרתה משתלבים כ-20 תלמידי תיכון בקורסים חינם ללימודי תואר ראשון באוניברסיטת תל אביב.

ראש מנהל חינוך וקהילה בעירייה, ד"ר עינבל וינברג, ציינה את חשיבות המשכיות תוכניות הלימוד וההעצמה בבית קק"ל למצוינות, במיוחד בתקופת הקורונה. "תלמידי נוף הגליל המבקרים בבית קק"ל נחשפים לתוכניות מצוינות במקצועות העתיד ולמגוון האפשרויות הטכנולוגיות ברמה הגבוהה ביותר לטובת מימוש מלא של הפוטנציאל הטמון בכל תלמיד", אמרה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.