אחרי 18 שנים סולק הבעל מדירת בני הזוג בגלל בגידה עם מכוערת

פוזיציה!
פוזיציה!

"קשה לי לקבל את זה שהוא בוגד בי עם נשים מכוערות ושמנות" הטיחה האישה

מאיזה סיבות יכול להתפתח משבר בין בני זוג. המקרה שלפנינו מעיד כי אין גבול לטמטום. בני הזוג אנשים משכילים מאד, שלא לומר מהשכבה הגבוהה של האוכלוסייה ומשתכרים ברמה של העשירון העליון, מצאו דרך להיפרד…

האישה חברת הנהלת בחברת ביטוח גדולה, הבעל חבר בכיר בפורום יצואנים ושותף בכמה וכמה מפעלי ייצור שחלקם ממוקמים בסין ובהודו. בשנים האחרונות נתפס הבעל בוגד באשתו ואף הודה בכך בפניה. לפני חודשיים החליטה האישה לעשות סוף לנושא. היא דרשה מהבעל להגיד לו מי האישה האחרונה שעמה נפגש. בשלב הזה בניסיון לכפר על מעשיו הראה לה הבעל תמונתה בפייסבוק והאישה נדהמה מהכיעור של המאהבת.

"הבנתי שהוא בוגד אבל כדי לפגוע בי הוא חיפש מכוערות וכל פעם כדי להרגיז אותי הוא שלף תמונה אחרת", סיפרה האישה לעורכי הדין שרין וגדלי סולן. "נכון שהבגידה עצמה פגעה בי וכשזה חזר על עצמו זה היה קשה כל פעם מחדש וסלחתי, אבל כשהוא עשה את זה רק במטרה לפגוע בי ובחר מכוערות מזדמנות זה הוציא אותי מדעתי וביקשתי ממנו לעזוב".

הבעל טען להגנתו כי מאס בקשר עם אשתו. "היא נראית מצוין. היא מכניסה כסף רב דואגת לילדים, אבל קשר אינטימי לא עניין אותה למרות שהיא בת 45 בלבד. לא יכולתי לסבול את המצב בשנים האחרונות ונסחפתי לבגוד. אני לא רוצה לפרק את המשפחה אבל אני חייב לדאוג לצרכי. הטענה כי הנשים שאני איתם הן מכוערות זה בעיני המתבונן…"

עוה"ד סולן שלחו את בני הזוג להליך של יישוב סיכסוך כמקובל על פי החוק. אחרי שלושה מפגשים למרות שהבעל מבקש מחילה ומבטיח לחזור בו האישה פגועה מזהות המאהבות פחות מהבגידה עצמה והיא מבקשת להתגרש ולאסור על בעלה להתקרב לדירתם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.