צאו אל הנוף

צאו אל הנוף

עיריית נוף הגליל קוראת לתושביה לצאת ולטייל בימי חול המועד פסח בנקודות החמד הירוקות בתוך העיר, בפארקים החדשים, בשמורות הטבע, בגינות, ביערות ובערוץ נחל התבור המשודרג

במקום לנסוע רחוק מהבית ולבלות בפקקים הארוכים של ימי החג, עיריית נוף הגליל מציעה לתושביה להשאיר את הרכב בחנייה ובמרחק הליכה ליהנות מחיק הטבע והפארקים החדשים בעיר. "בשנה האחרונה הוקמו פארקים רבים ושודרגו פארקים וגינות ציבוריות לרווחת התושבים, העירייה השקיעה סכומי כסף גדולים  על מנת שהתושבים יוכלו לצאת ולבלות בפינות החמד בעיר, קרוב לבית", נמסר מהעירייה וצוין כי ברשימת אתרי הבילוי בחיק הטבע העומדים להנאת התושבים. "פארק השקמה בשכונה הדרומית, טיילת יקינטון, טיילת וחורשת עצים ברחוב עצמון, ערוץ נחל התבור, יער צ'רצ'יל, שמורת הטבע בחורשת הנופלים ברחוב עטרה ועוד. כמו כן צוין כי בין אלה מוקם פארק פיקניקים נוסף בסמוך לתע"ש ויהיו בו עמדות גריל לשימוש חופשי של התושבים. "נוף הגליל כשמה כן היא. יש בה נוף משגע והיא טובלת בירוק מכל עבריה. הטבע נמצא בתוך העיר ולא צריך לנסוע מרחקים על מנת ליהנות ממנו", נמסר מהעירייה.

ראש העיר, רונן פלוט, הזמין את התושבים ליהנות מהטבע ולשמור עליו ועל הניקיון. "70% משטחה של העיר הן שמורות טבע ורצועות נוף ירוקות", אמר פלוט וציין כי בימים אלה יוצאת לדרך תוכנית חדשה לשדרוג והכשרה של טיילת חדשה ביער צ'רצ'יל בשיתוף קרן קיימת לישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.