מרגי פתח את אירועי הקיץ בנהריה

מרגי בנהריה

אלפי תושבים ואורחים מכל האזור מילאו הערב (יום ב׳) את טיילת המזח בנהריה למופע של מרגי שפתח את אירועי ׳קיץ של העולמות׳ בנהריה.
מרגי הופיע עם השירים המוכרים והלהיב את הקהל לסיום עם השיר האחרון שהוציא ׳סגול בהיר׳.

ראש העיר רונן מרלי שפתח את הערב בירך את חניכי מכינת כנפיים של עמותת כיוונים, צעירים וצעירות בעלי מוגבלות המשתלבים ותורמים לחיי הקהילה בעיר.

האירועים יימשכו כבר מחר (יום ג׳) עם 'NIGHT מרקט' ראשון מסוגו בעיר שלצד דוכנים יארח את גרוב מאשין טרנטה, בבמה מיוחדת שהוקמה על נחל הגעתון וברביעי יתקיים ׳נהריה רוק LIVE' עם הצדעה ללהקות המקומיות.

מסיבת פתיחת קיץ חגיגית במיוחד לבני הנוער, תתקיים ביום חמישי במתחם אמפי דרום בטיילת עם הזמרים אלה לי להב ועדן מאירי והD.j

  • Mr. Black, Lutra, ו-.Raz Simon

קיץ מטורף צפוי בנהריה ויכלול את אירוע "ליל אהבה במזח", שייערך בפעם השנייה בנהריה, ויתקיים בערב ט"ו באב, 24.7.21 עם מופע של הזמר והיוצר אביב גפן שיארח את הזמרת דיקלה.

"קולינהריה" – פסטיבל אוכל ומוסיקה ייחודי בישראל יתקיים לראשונה במתחם חניון הטיילת בעיר ויכלול מופעים של הזמרים איתי לוי ועדן חסון לצד דוכנים ואווירה מיוחדת.

בהמשך הקיץ יתקיים ערב ים תיכוני קצבי במיוחד בטיילת המזח עם ההרכב המצליח – הפרויקט של רביבו ועם הזמר מושיקו מור. מופעים של האומנים רביד פלוטניק, סטפן לגר ונופר סלמאן ״בעיר הנוער״ ופסטיבל הבירה ה-2 הנערך בעיר והפעם יהיו בו מופעים של אמיר דדון, נתן גושן, ברי סחרוף, עומר נצר וטונה.

המופע בטיילת נהריה
צילומים:
דוברות עיריית נהריה
ומיקי אלקובי

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.