טוֹב שָׁכֵן קָרוֹב מֵאָח רָחוֹק – האומנם?

מה עשה השכן עם בקשת העזרה של הבעל, כנראה שאין גבול לחוצפה

זוג שנישא לפני שש שנים בלבד הסתכסך, אבל מכיוון שהיו בתחילת דרכם החליטו לא להיפרד, בעיקר בגלל שהאישה הכחישה שהיא מנהלת קשר כלשהו עם גבר אחר.

הסכסוך בין בני הזוג החל כבר לפני שלוש שנים. הבעל שנהג במסגרת עבודתו כמנכ"ל של רשת טקסטיל גדולה לצאת לחו"ל בעיקר למזרח לייבא סחורות, נהג גם להעדר מהבית לתקופות ארוכות.

באמצעות עורכת הדין שרין סולן גולל הבעל סיפור מדהים. חשדתי שאשתי מנהלת קשר עם החבר שלה מהתיכון שבינתיים עבר להתגורר בעיר אחרת, אבל נהג להגיע לאזורנו פעם בחודש. החשד העיקרי של הבעל  היה, שחבר מהתיכון מתארח אצלו בדירה כשהוא בחו"ל. הבעל התעמת עם אשתו בענין אבל היא הכחישה ועשתה מזה צחוק.

כדי לא להעמיק את הקרע ביחסים ולא לעשות מעשה שיצטער עליו, טען הבעל בפני עו"ד סולן, כי החליט להעזר בבלש, בשכן מהבניין מולו, אותו הכיר מאז עברו להתגורר יחד באותה שכונה. השכן הקרוב, הציע לבעל לחסוך עלויות ולהתקין שתי מצלמות פשוטות בעלות מינימלית שרק הוא יוכל לצפות בתמונות שהמצלמות ינציחו. האחת בכניסה לבית והשנייה בחדר השינה. "אם תתקין ואשתך תתפוס, תגיד לה שזה נועד לעקוב אחרי גנבים".

הבעל נעזר בשכן לצורך ההתקנה. "הבלש הטוב" לא לקח תשלום על ההתקנה. ואכן המצלמות הותקנו ובמשך שנה לא ראה הבעל שום תנועה חשודה. דבר אחד הוא לא לקח בחשבון שהשכן שהתקין את המערכת אולי צופה בו ובאשתו בחדר השינה.

האירוע כולו התגלה אחרי שהשכן ניסה לסחוט את השכנה שלו. "אני יודע מה עשית אתמול בלילה…." נהג לומר לאשתי עמה נפגש מידי פעם בחניה, ועשה זאת עם חיוך גדול. האישה חשבה שהוא צוחק אבל מכיוון שחזר על עצמו כמה פעמים שיתפה את בעלה.

הבעל שידע משהו שאשתו לא ידעה, מיהר להתלונן במשטרה וזו חשפה את האמת. עכשיו תובע הבעל באמצעות עו"ד סולן את השכן הקרוב…. בתביעת מיליונים. "טוֹב שָׁכֵן קָרוֹב מֵאָח רָחוֹק – האומנם?"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.