חגיגת ט"ו בשבט במרכז היום בבית האבות הספרדי

עשרות משתתפי מרכז היום שפועל בבית האבות הספרדי בחיפה, חגגו השבוע את ט"ו בשבט עם הרבה נוסטלגיה מהימים שבהם היו תלמדים שנטעו שתילים בארץ ישראל.

חגיגת ט"ו בשבט נפתחה בברכותיו של הרב ישראל אברהם, שברך על פירות שבעת המינים ואיחל לכל המשתתפים, המגיעים מכל רחבי חיפה, שנה של צמיחה והגשמה. משתתפי מרכז היום קישטו ביצירות אומנות כדי חרס בעציץ האישי שבו שתלו פרח המסמל את חג ורבים הבטיחו כי יעניקו את העציץ מתנה לנכדים או לנינים.

במהלך הפעילות המשותפת העלו רבים מהמבוגרים זיכרונות נוסטלגיים מתקופת ילדים קטנים ששתלו שתילים במסגרת בתי הספר ותנועות הנוער. החגיגה הסתיימה עם שירה בציבור לצלילי מוזיקה ומיטב שירי ארץ ישראל מהזמר, משה שגב,  שהופיע במרכז היום.

בסוף היום חולקו למשתתפים העציצים שהוכנו על ידם יחד עם מארז פירות יבשים וברכה לחג. "יש לנו ארץ יפה , איזה שירים יפים…. נהניתי מפעילות השתילה"   ציין אחד המשתתפים בהתרגשות. הצוות המקצועי של מרכז היום, והיו"ר יוסי אזרי, ציינו כי הם רואים בחשיבות בהמשך המסורת הקבועה של ציון וחגיגת חגי ישראל במרכז יום,  באווירה מיוחדת וחגיגית עם פעילות מותאמת לאזרחים הוותיקים והענקת משמעות עבורם בחגי ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.