הצגה בסוכה – אירועי חול המועד סוכות בנהריה!

סוכות בנהריה

כוכבי ערוץ ניקולודיאון, הצגות וסדנאות, מרוץ לילה עם מגוון מקצים, טיולי משפחות ברחבי העיר ואווירה חגיגית במיוחד, יחכו השנה למי שיבחר לבלות את חול המועד סוכות בנהריה!

עיריית נהריה מקיימת מגוון פעילויות ואירועים לכל המשפחה במהלך חול המועד סוכות. בין ה-22-24.9.21 יתקיים מיזם ״הצגה של סוכה״.

הערב (יום רביעי 22.9) החל מ-17:30 תתקיים בכיכר העירייה 'סוכת ניקי' – כוכבי ניקולודיאון המוכרים והאהובים יגיעו להתארח בנהריה – בוב ספוג וטל מוסרי, אודי ואביעד, עופר ומאור יהיו האושפיזין של ילדי העיר.

מחר, (יום חמישי 23.9.21) בין השעות 10:00-13:00 יארח הגן הבוטני זואולוגי של נהריה 'אושפיזין מהעולם' – לאורך כל השנה מתגוררות בגן חיות שמוצאן ממדינות שונות בעולם. לכבוד החג, יגיעו לגן אומנים שיקיימו הפעלות בתחנות שונות, לפי מוצא ארצן של החיות במקום והילדים יחד עם ההורים, ייהנו מחוויה מרתקת. בשעה 12:00 תתקיים ההצגה ״מלך הטבע״ של תיאטרון חולון, בבמה המרכזית בגן. בנוסף יתקיימו סדנאות יצירה לילדים.

בנוסף, מחר בערב החל מ-19:00 יוזנקו בשדרות הגעתון מקצי ׳מרוץ הלילה של נהריה׳ – מקצים תחרותיים של 3 ק"מ, 5 ק"מ, ו-10 ק"מ, לצד מסלול עממי למשפחות של 800 מ'.

ביום שישי 24.9.21 בשעה 11:00 תתקיים בגן הבוטני הצגת ילדים – ׳הרפתקאה בסוכה׳ – שמספרת על ילד חביב ואמיץ, אשר בערב החג מגלה, כי בסוכתו חסרים ארבעת המינים. הוא יוצא למסע בסוכה קסומה, פוגש חברים חדשים, משלים את המשימה ומזמין את כולם כאושפיזין לסוכה.

במהלך חול המועד מקיימים המרכזים הקהילתיים בנהריה טיולי משפחות להיכרות עם העיר. טיול אחד ייוחד להיסטוריה ולארכיאולוגיה והשני לתחום הטבע והתיירות. פרטים על הסיורים ניתן לקבל באתר המרכזים הקהילתיים-מתנ"ס נהריה mkn.org.il
סדנאות אומנות לכל המשפחה יתקיימו בגלריית ימה בשדרות הגעתון 3 (סמוך לתחנה המרכזית) היום (יום רביעי 22/9) בין השעות 17:00-19:00 ומחר (יום חמישי 23/9) בין השעות 17:00-19:00.

התושבים והאורחים מוזמנים בנוסף להגיע בחול המועד להכיר את עברה של נהריה ׳בבית ליברמן- המוזיאון לתולדות העיר׳ הממוקם בכניסה הדרומית לנהריה.

ראש עיריית נהריה, רונן מרלי: "אני מזמין את תושבי נהריה ואת האורחים הרבים שיגיעו לעיר בחג ליהנות ממגוון פעילות במהלך חול המועד, לצד בילוי בטיילת המקסימה שלנו, בחופי הים, בגעתון ובפארקים ברחבי העיר".

פרטים נוספים על האירועים מתפרסמים באתר, בפייסבוק העירוני, באינסטגרם ובמוקד השירות העירוני 106 מכל טלפון.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.