אורתופדיית כרמל מצטיינת

עבודת הגמר של המחלקה האורתופדית במרכז רפואי כרמל זכתה במקום הראשון בפקולטה לרפואה של הטכניון. העבודה הזוכה הוגשה בהנחייתם של מנהל המחלקה ד"ר בני ברנפלד ושל ד"ר ליאור בן-צבי, רופא בכיר ומנתח כף רגל וקרסול במחלקה.

העבודה השתתפה בוועדת הפרסים לעבודות גמר מצטיינות לשנת תש"פ של הפקולטה לרפואה בטכניון, הוגשה ע"י הסטודנט ג'רמי חאסן  ונבחרה למקום הראשון.

העבודה, שכותרתה "חיזוי יכולות ניוד ושיקום כתלות ברמות המוגלובין בקרב מטופלים לאחר ניתוח לתיקון שבר בצוואר הירך", היא חלק מפרויקט מחקרי גדול המתבצע במחלקה האורתופדית בכרמל אותו מוביל ד"ר בן-צבי בשנים האחרונות סביב נושא זיהוי התנאים הקליניים האידיאלים לשימוש נכון בעירוי דם. פרויקט ייחודי עליו זכה אף הוא במלגת מחקר מטעם בית החולים. הסטודנט, כיום כבר ד"ר ג'רמי חאסן, זכה בפרס כספי ובימים אלו הוא מתחיל את התמחותו ברפואת ילדים בניו יורק. מנהל המחלקה האורתופדית בכרמל ד"ר ברנפלד ד"ר בן-צבי מהמחלקה זכו גם הם באירוע לתעודות הוקרה מטעם הפקולטה לרפואה. המחלקה האורתופדית בניהולו של  ד”ר ברנפלד שמה לה למטרה לקדם את נושא הפעילות האקדמית והמחקרית. בהתאם לכך, המחלקה זוכה לשבחים רבים מהסטודנטים לרפואה מהטכניון המגיעים לסבבים קליניים במחלקה, וכמו כן פרסמה המחלקה מספר מאמרים אקדמיים בספרות העולמית בשנים האחרונות.

ד"ר בן-צבי סיים את התמחותו במחלקה בשנה שעברה והשתלב בסגל המחלקה כרופא בכיר ומנתח כף רגל וקרסול. בשנה האחרונה חיברו ד”ר בן-צבי וד”ר ברנפלד מאמרים שהתפרסמו בספרות העולמית, בינהם מאמר המתאר טכניקה ניתוחית ייחודית בתחום כף הרגל והקרסול שבוצעה בהצלחה במחלקה בשיתוף עם ד"ר מיכאל מרגוליס, גם הוא מנתח כף רגל וקרסול מהמחלקה בכרמל. בנוסף, פרסמו השניים מאמר סקירה מקיף על זיהומי מפרקים בקרב ילדים. המחלקה חיברה והסריטה מספר הרצאות מקצועיות עבור החוג לאורתופדיה של הפקולטה לרפואה של הטכניון בתחומים אורתופדים שונים. בימים אלו מתכונן ד"ר בן-צבי לקראת יציאה להשתלמות עמיתים (FELLOWSHIP) ממושכת בחו"ל בתחום ניתוחי כף רגל וקרסול.

ד"ר בני ברנפלד מנהל המחלקה: " אני מאמין גדול בתחום המחקר והאקדמיה. אני וכל צוות המחלקה הבכיר שמחים לקדם ולשלב את דור החוקרים הצעיר בכל תחומי המחקר והעשייה הקלינית במחלקה. אני גאה בצוות החוקרים שלנו ואנו כמחלקה נמשיך לתמוך ולסייע ככל שצריך כדי להרים ולהניף את דגל המחקר במחלקה לטובת רפואה איכותית וטובה יותר לכולנו".

בתמונות

ד"ר ברנפלד וד"ר בן צבי מכרמל – ד"ר ג'רמי חאסן

קרדיט – צילום אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.