״הקלאסיקו בין ברצלונה וריאל מדריד מתרכז בניימאר"

סוכן השחקנים פיני זהבי מתווך בין ברצלונה וריאל מדריד לכוכב הברזילאי. חמישה עיתוני ספורט יוצאים הבוקר עם שערים ראשיים על ניימאר. "אס", "מארקה", "ספורט", "ל'אקיפ" ו"מונדו דפורטיבו". כולם מנתחים את המצב. בברצלונה לא זקוקים לניימאר, אבל אם יחתימו אותו ינחיתו מכה קשה על ריאל מדריד שרוצה את ניימאר בגלל שכרגע הקבוצה נראית רע מאוד.
לא פחות מחמישה עיתונים באירופה (4 בספרד) ואחד בצרפת יצאו בכותרות ראשיות על המאבק בין ריאל מדריד וברצלונה להחתים את השחקן. בעיתון הקאטלוני "מונדו דפורטיבו" מגלים אכזבה מכך שניימאר לא מודיע שהוא עוזב את פאריס סן ז'רמן רשמית ושהוא רוצה לשחק רק בברצלונה, כפי שביקשו ממנו לעשות בקבוצה הקאטלונית, אבל טוענים שבבארסה עדיין מקווים שהוא ישחק אצלהם.
בעיתון "אס" שואלים מי צריך יותר את ניימאר מבחינה מקצועית? העיתון כותב שאם ריאל מדריד תזכה בו זה יקרה בגלל שיש בקבוצה דיכאון וחסרים להם כובש שערים, אבל שזו גם היתה האופציה השלישית של הבלנקוס. למעשה הם רוצים את פול פוגבה ובראש ובראשונה היו רוצים את קיליאן אמבפה שפאריס סן ז'רמן לא רוצה למכור בשום אופן.
באשר לברצלונה נכתב בעיתון: "ברצלונה למעשה לא זקוקה לניימאר כי יש לה התקפה מצוינת, אבל אם תרכוש אותו זו תהיה מכה ניצחת ליריבה שלה ריאל מדריד. מכה מוראלית ומקצועית".
גם העיתון "ל'אקיפ" התייחס למלחמה של ברצלונה וריאל מדריד על ניימאר וכתב בכותרת"זה קלאסיקו על ניימאר". לפי העיתון הסוכן הישראלי פיני זהבי עובד שעות נוספות כדי למכור אותו או לריאל מדריד או לברצלונה. לפי העיתון זהבי היה בברצלונה בשבוע שעבר לשיחות עם ראשי הקבוצה ואילו עם פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד הוא נמצא על הקו באופן קבוע בשיחות על מכירת הברזילאי לריאל מדריד. מי תנצח במאבק הזה?
העיתון "מארקה" כתב שליאו מסי התקשר לניימאר והתערב במו"מ וביקש ממנו לשחק רק בברצלונה. היחסים בין השחקנים נותרו מצוינים מאז עזב ניימאר את ברצלונה לפ.ס.ז'. השניים נותרו בקשר טוב וגם עם לואיס סוארס מהימים שהם היו השלישיה הכי טובה בכדורגל העולמי.
היחסים הטובים בין מסי וניימאר הם מעבר לנושא הספורטיבי בלבד. יש בין השניים כבוד הדדי עצום והערכה. ניימאר תמיד מזכיר את העובדה שגדל כשחקן והשתפר לצידו של קפטן ברצלונה.
www.facebook.com/Zelazo11
כיתוב: ניימאר: פיני זהבי עובד קשה כדי לסגור את העברתו לאחת משתי הגדולות קרדיט: טוויטר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.