״אתגר עצום והזדמנות עצומה״

פוזיציה!
פוזיציה!

המנהל הטכני, ווילי רוטנשטיינר: ״אתגר עצום והזדמנות עצומה. יש לנו 3 חודשים להיערך, לעשות הכל כדי להגיע במצב האופטימלי למשחק החשוב ביותר של הכדורגל הישראלי ב-20 השנים האחרונות. אני משוכנע שיש לנו את המאמן והשחקנים הטובים ביותר למשימה.
שיחקנו עם סקוטלנד פעמיים בליגת האומות, אנחנו מכירים אותם והם אותנו. לסיום הלא מוצלח של קמפיין מוקדמות היורו לא אמורה להיות השפעה על המשחק בחודש מרץ. אני יודע בוודאות שמדינה שלמה תעמוד מאחורינו ותתפלל להצלחה. אנחנו רוצים יותר מכולם להצליח ולהביא הישג לכדורגל שלנו ולמדינת ישראל״.
מאמן הנבחרת, אנדי הרצוג: ״אין דבר שלא נעשה בחודשים הקרובים כדי להבטיח שנגיע במצב הטוב ביותר למשחק כל כך חשוב. אני מלא ביטחון ביכולות שלי להוביל את הנבחרת להישג, מלא מוטיבציה ומחכה כבר לרגע בו נתחיל את ההתכנסות ונתייצב לאחד מרגעי השיא של הכדורגל הישראלי. החל מהיום אני מתכוון ללמוד כל פרט בקשר לסקוטלנד וכמובן לחשוב איך לתקן ולשפר כל בעיה שהיתה אצלנו. היריבה לא פשוטה, גם העובדה שמדובר במשחק חוץ אינה מקלה, אבל יש לנו שחקנים שמודעים לגודל הרגע ולהזדמנות שנפלה בחלקם. זאת תהיה מלחמה מהדקה הראשונה עד לאחרונה. כאשר מדינה שלמה תהיה אתנו, החלום עשוי להפוך למציאות״.
מואנס דאבור: ״הגרלה מאוד קשה, אבל בסופו של דבר זה משחק אחד וזאת הזדמנות שכולם חלמו עליה. צריך לבוא בשיא המוכנות ולהתעלות בכל דקה בשביל לעבור את סקוטלנד״.
הקפטן ביברס נאתכו: ההגרלה הכי קשה שהיתה יכולה להיות. שיחקנו שם לא מזמן ואנחנו יודעים כמה זה איצטדיון קשה וביתי מאוד. הם נבחרת טובה ונצטרך להיות בשיא שלנו כדי לעבור. אני מאמין שאפשר לעשות את זה, ודאי כאשר מדובר במשחק אחד. נקווה שנגיע למשחק הזה כאשר כולם בריאים ומוכנים ונעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר. אפשר בשבוע אחד לעשות היסטוריה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.