רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, הודיע היום בישיבת ההתאחדות לכדורגל כי בכוונתו לסיים את תפקידו בסיום עונת 2020/2021

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל,

קמר מונה למנכ"ל באוגוסט 2013 וקודם לכן היה סמנכ"ל במשך 6 שנים. קמר היה גורם מרכזי בשיקום הכלכלי של ההתאחדות לכדורגל, בהקמת האקדמיה הראשונה ומרכזי הפיתוח, שדרוג המערך הטכני של נבחרות ישראל וכמובן ההצלחה במאבק הבין-לאומי למניעת חרמות נגד ההתאחדות והכדורגל הישראלי.

רתם קמר: "ההתאחדות לכדורגל היתה עבורי בית שני ויש לה חלק עצום בהתפתחות שלי כאדם וכאיש מקצוע. הכדורגל הישראלי הוא האהבה הגדולה ביותר שלי ועשיתי למענו כמיטב יכולתי לאורך כל הדרך. אני בוחר לסיים את המסע הזה, ולצאת לאחר חדש, כאשר ההתאחדות לכדורגל, חרף משברים מאתגרים לאורך השנים, מבית ומחוץ, איתנה מבחינה כלכלית, מגובשת, מובילה דרך מקצועית ברורה ונהנית מכוח אדם שאין שני לו באיכותו, בידע שלו ובמסירותו לטובת הענף.

"זכיתי לעבוד עם ארבעה יושבי ראש וכל אחד מהם תרם לי רבות ועשה לילות כימים לטובת ההתאחדות והכדורגל שלנו. אבי לוזון נתן לי את ההזדמנות והאמין בי, עופר עיני לימד אותי ניהול, תבונה וחוכמה, שינו זוארץ היקר הראה לי מהי אנושיות, מקצועיות ואהבת אדם. יש לי היכרות ארוכת שנים עם אורן חסון ועבודה משותפת עניפה ואני משוכנע כי הנחישות הגדולה שלו והיכולות האישיות יקדמו את הענף היקר לכולנו. אשמח לסייע גם בהמשך מתוך אהבה אמיתית לכדורגל, להתאחדות ומעל לכל לאנשים ולנשים שהיו לי משפחה במשך שנים כה רבות. קשה לי מכל הפרידה העתידית מעובדי ועובדות ההתאחדות שהיו לי משפחה ולהם תרומה אדירה בעשייה חסרת פשרות לקידום הכדורגל. אם כל מי שקשור למשחק הקסום הזה יאהב אותו ויעשה למענו כפי שעמלים אנשי ונשות ההתאחדות לכדורגל, נכונו לכולנו ימים יפים בזירה המקומית והבין-לאומית. עד לסיום העונה יש אתגרים רבים, ואמשיך כמובן לסייע למי שיחליף אותי בתפקיד כדי לוודא שגם אותם נצלח יחד".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "הכרתי את רתם עוד בתפקידי כמנכ"ל וכיו"ר מנהלת הליגות ושיתוף הפעולה המוצלח שלנו כבר אז, נמשך גם מהרגע בו לקחתי על עצמי את תפקיד יו"ר ההתאחדות. זכיתי ליהנות מכישוריו של רתם קמר, מחריצותו ומעל לכל ממסירותו הטוטאלית לטובת הכדורגל הישראלי. למן הרגע בו הצטרפתי להתאחדות לפני יותר משנה, רתם היה יד ימיני, איש אמוני ומנכ"ל שכל ארגון ישמח להתברך בו. ניסיונו, מנהיגותו, היכרותו את הכדורגל העולמי והארגונים המובילים, פיפ"א ואופ"א, שירתו את הכדורגל הישראלי על הצד הטוב ביותר. מעמדה הרם של ההתאחדות לכדורגל בזירה העולמית הוא הרבה בזכות העשייה של קמר, שנלחם בחכמה ובנחישות מול כל מי שביקשו לפגוע בנו. אני, יחד עם כל חברי וחברות הנהלת ההתאחדות, העובדים והעובדות, מודים לרתם על פעילות עשירה לאורך כל כך הרבה שנים, מברכים אותו על זכויות רבות שנצברו בעמל רב, מאחלים לו הצלחה ומחויבים לשמור ולהמשיך לפתח את כל מה שעשינו יחד אתו. דלתות ההתאחדות לכדורגל לעולם יישארו פתוחות עבורו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.