מנהלת הליגות לכדורגל הודיעה היום על הצלחת ההליך למכירת זכויות השידור של הכדורגל הישראלי כאשר חברת צ'רלטון בע"מ

פוזיציה!
פוזיציה!

מנהלת הליגות לכדורגל הודיעה היום על הצלחת ההליך למכירת זכויות השידור של הכדורגל הישראלי כאשר חברת צ'רלטון בע"מ הגיעה להבנות על רכישת זכויות השידור במחיר שנדרש במכרז אשר פורסם לאחרונה.

ההסכם נחתם לתקופה של עד 10 שנים – חמש השנים הראשונות במחיר ממוצע של 117 מליון ₪ לשנה עם אופציה לחמש שנים נוספות בסך של 120 מליון ₪ לשנה.

מעבר לבשורה הכלכלית חסרת התקדים, ההסכם כולל המשך שיפור התכנים והנתונים המונגשים לאוהדים והמשך שיפור חווית הצפיה.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון:
"היום הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל. פעם נוספת הוכח שהכדורגל הישראלי הוא התוכן הטלוויזיוני המשמעותי והחשוב ביותר בישראל וזאת באמצעות הסכם שיבטיח לכדורגל הישראלים קרוב ל-1.2 מיליארד ש"ח לעשור הקרוב. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לחברת צ'רלטון על הבעת האמון הגדולה ולדירקטוריון המנהלת שנתן לי את הגיבוי ואת הסמכויות לנהל את הליך המכירה שהיה מאתגר ולא פשוט. כמו כן תודה מיוחדת לצוות המנהלת שעבד לילות כימים כדי להביא להצלחת ההליך: המנכ״ל ניקולס לב, המשנה למנכ״ל, ניר ינקלביץ, סמנכ״ל הכספים, איל ליפשיץ, מזכיר החברה עו״ד מוטי בורנשטיין, מנהל שידורי בטלויזיה מיילן טנזר, מנהל הדיגיטל, גיל הלוי והיועצים שליוו אותנו הרן לבאות בצד הכלכלי, רמי דוד בצד הטכנולוגי והיועצים המשפטיים עו״ד אלון גלרט, עו״ד יוסי כהן, עו״ד גיורא אונגר ועו״ד קרן מרציאנו.
אנו ערים למורכבויות ולאתגרים הניצבים בפני ענפי הספורט בעולם – משברים כלכליים, פיחות במחירי זכויות שידור בליגות המובילות בעולם, טרנספורמציה דיגיטלית שמשבשת את המודלים העסקיים המוכרים, וקהלים צעירים עם הרגלי צריכה שונים.
הסכם הסטורי זה יאפשר לכדורגל הישראלי לצלוח בבטחה ובשקט תמורות משמעותיות אלו תוך ביצוע השינויים וההתאמות הנדרשים בכדי להוביל את הכדורגל הישראלי בתקופה של משק המתמודד עם ההשלכות המידיות וארוכות הטווח של נגיף הקורונה."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.