מועדון הפאר הגרמני בורוסיה דורטמונד מגיע לישראל

הקבוצה צפויה להגיע בהרכב מלא ולבקר ביד ושם, לשמוע עדות מניצולת שואה, ולשחק משחק ראווה ראשון אי פעם מול מועדון ישראלי, מכבי נתניה, באצטדיון בלומפילד בתל אביב בתאריך 17.5.22
**
מכירת הכרטיסים תיפתח ביום חמישי הקרוב ה- 5 במאי בשעה 10:00 בבוקר באמצעות משרד הכרטיסים לאן

משלחת רחבה של מועדון הפאר הגרמני בורוסיה דורטמונד שיכלול את סגל השחקנים, הנהלת המועדון ושחקני פאר לשעבר של אלופת גרמניה 8 פעמים, יבקרו בישראל בין 15-18 למאי 2022. המשלחת, שקיימה מספר ביקורים בישראל בשנים האחרונות, תבקר ביד ושם, וכן תקיים משחק ראווה באצטדיון בלומפילד מול מכבי נתניה, ויהיה זה עבורה משחק ראשון אי פעם בישראל מול מועדון ישראלי.

הגעתה של בורוסיה דורטמונד מתקיימת במסגרת יוזמה של קבוצת קומטק שמביאה לישראל את אירועי הספורט הגדולים בעולם לישראל וביניהם: הסופר קאפ הצרפתי שיגיע לישראל בתאריך 31.7.22, זו השנה השנייה ברציפות, המשחק הבלתי נשכח ארגנטינה – אורוגואי, משחק הראווה של אתלטיקו מדריד מול בית"ר ירושלים, הג'ירו דה איטליה, היורובסקט, אליפות אירופה ותחרות הגראנד סלאם בג'ודו ותחרות IRONMAN בטבריה.

בשבוע האחרון נציג בכיר של הקבוצה הגיע לישראל לסגירת הפרטים הסופיים לקראת הגעת המשלחת. במהלך הביקור, אנשי המועדון צפויים לבקר במוזיאון יד ושם, שם יניחו זר זיכרון וישמעו עדות מפי ניצול שואה. כמו כן, יתקיים מפגש אוהדים עם קבוצת "בורוסיה הישראלים" עליו יימסרו פרטים בהמשך.

בתאריך 17.5.22 בשעה 20:00 יתקיים באצטדיון בלומפילד משחק ראווה של הקבוצה מול מועדון הכדורגל מכבי נתניה, כחלק מהכנות הקבוצה לעונת המשחקים 2022-2023.

שמחנו במיוחד לקבל הזמנה לקיים את משחק הראווה מול מכבי נתניה בישראל. יש לנו קשרים ארוכי שנים עם ישראל" אמר מנכ"ל BVB, היינץ יואכים ואצקה, והוסיף: "התקבלנו בזרועות פתוחות בביקורים בישראל בשנים 2019 ו-2020, והיו הרבה מפגשים בלתי נשכחים עם אנשים בארץ, על אחת כמה וכמה שאני מצפה להביא את הקבוצה לארץ לפגוש חברים חדשים ולבקר אצל האוהדים הרבים שלנו בישראל. "

ניב גולדשטיין מנכ"ל מכבי נתניה: "אני גאה ושמח לבשר על המשחק ההיסטורי בין שני המועדונים.
זהו צעד נוסף בדרך להגשמת חלומות האוהדים של מכבי נתניה. בזכות המשחק הקרוב נוכל לקדם את שאיפות המועדון בכל הקשור ליחסים בינלאומיים, שיתופי פעולה נרחבים עם מועדוני עלית, הקניית ידע מקצועי נרחב למאמני מחלקת הנוער ויצירת חלון הזדמנויות בשווקים חדשים ברחבי עוֹלָם. כולי תקווה שהאירוע הזה ימשוך אליו עשרות אלפי מעריצי מכבי נתניה, שיבואו לחגוג איתנו את הפסטיבל החד-פעמי הזה – ביחד נצבע את בלומפילד ונתלה את דגל המועדון על אדמת גרמניה! חומה צהובה בבלומפילד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.