יוצאים מהקורונה בריצה מרתון טבריה הבינלאומי ה-44 יוצא לדרך וייערך ב-10 בדצמבר בהשתתפות אלפי רצים מהארץ והעולם

לאחר שנדחה בתחילת השנה בשל התפשטות מגפת הקורונה, מרתון טבריה הבינ"ל ייערך בפעם ה-44 בתאריך ה-10 לדצמבר 2021. המרתון, שחולל מהפכה בתרבות הריצה בישראל, יתקיים במספר מקצים: מקצה מרתון מלא (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), 10 ק"מ וריצת 5 ק"מ.

מדי שנה נרשמים אלפי רצים, מקצוענים וחובבנים, למרתון טבריה הבינ"ל, תחרות הריצה הוותיקה בישראל. מסלול הריצה לאורך חופי הכנרת יוזנק מאזור מלון חוף גיא שבחלקה הדרומי של העיר עד לאזור עין גב וחזרה לנקודת ההתחלה. מדובר במסלול מישורי וממועט פניות המהווה מדי שנה "קרקע פורייה" לתוצאות שיא, כאשר תוצאת השיא של המרתון היא 2:07:30 אותה השיג הרץ פטריק טאמבווה מצרפת.

המרתון יתקיים בין השעות 6:00 ל-13:30 (הודעה על הסדרי תנועה חלופיים תופץ בהמשך) ותושבי העיר טבריה והאזור מוזמנים לצאת, להשתתף, לעודד את הרצים ולקחת חלק באירועי המרתון. עד כה נרשמו למרתון כ-3,000 רצות ורצים והמארגנים צופים כי עד לזינוק בדצמבר עוד אלפים רבים יבטיחו את מקומם. הרצים שיירשמו לתחרות יקבלו חבילת מוצרים הכוללת: חולצת מרוץ רישמית מנִדֶּפֶת זיעה ותיק ספורט של חברת SAUCONY, מספר חזה בהתאם למקצה הזינוק האישי, שבב מדידה (צ'יפ) אלקטרוני חד-פעמי ועוד שלל מבצעים והטבות.

מרתון טבריה הינו אחד משלושה אירועי ספורט בינלאומיים המתקיימים השנה בטבריה. קודמים לו סבב אליפות העולם בגלישת רוח – PWA שהתקיים ביוני האחרון ותחרות ה – IRONMAN היוקרתית הצפויה להתרחש בנובמבר הקרוב. מדובר בסדרת אירועים המתרחשת בעיר טבריה מתוך מטרה להפוך את העיר למוקד תיירות בינ"ל. החברות שזכו במכרז להפקת האירועים הן טרגט מרקט וקבוצת קומטק.

מר בועז יוסף, יו"ר הועדה הממונה של טבריה: "אנחנו גאים לקיים בפעם ה-44 את המרתון, שהפך לאחד מאירועי השיא של העיר טבריה. עבורנו זאת לא רק תחרות ריצה אלא הפנינג של ממש שלוקחים בו חלק אלפים מתושבי העיר ותיירים רבים סופגים מנופיה המרהיבים של בירת הצפון. אני מאחל הצלחה והנאה לכל המשתתפים ומזמין את תושבי העיר ואורחיה לבוא וליהנות משלל החוויות שיש לעיר טבריה להציע.

בעלי החברות, מירי סיני מטרגט מרקט ודני בנעים מקבוצת קומטק, מסרו כי הפיכתה של העיר טבריה לבירת הספורט הבינלאומית של ישראל מחזקת את ההסברה הישראלית בעולם וחושפת את נופיה המרהיבים של טבריה בקרב מיליוני אנשים. העובדה שמדובר באירוע השלישי בשנה האחרונה מביאה אלפי אנשים לעיר ובכך מחזקת את התיירות והעסקים של בירת הצפון.

למידע נוסף ,עדכונים, מפת המסלולים והרשמה: https://tiberiasmarathon.com

מרתון טבריה 2020 – קרדיט צילום: רונן טופלברג

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.