הפועל גלבוע/גליל- תפתח את ליגת ווינר לשנת 2019-2020

בפגישה שהתקיימה היום בין נציגי אוהדי הקבוצה, לעובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, נרתמו האוהדים והתחייבו לגייס סכום של 1.5 מיליון ש', הנדרשים להשלמת חלקה של המועצה בתקציב המועדון. את הסכום הנדרש יגייסו האוהדים בשתי פעימות- חצי מיליון עד סוף שנת 2019, ועוד מיליון שקל עד יוני 2020.
בפגישה הערב הוסכם ע"י כל הצדדים כי רשות מוניציפלית, בדגש על מועצה אזורית הפריפריה, לא יכולה ולא צריכה להתמודד עם אתגרי קבוצה תחרותית בוגרת בליגת העל. עוד דובר בפגישה על האכזבה והכאב מאותם גופים פיננסים ומפעלים גדולים, אשר פועלים בצפון, ומשקיעים מיליונים בספורט במרכז הארץ, במקום להירתם ולתמוך בספורט בפריפריה. בכך, לא רק שהמדינה לא משקיעה, אלא גם אותם גופים גדולים, מפספסים הזדמנות מעולה להשקעה מחוללת שינוי, בעיקר כאשר ערכי "התרומה לחברה" לכאורה בגרונם.
עובד נור: "ספורט עבורנו הוא קודם כל נכס וערך חברתי, חינוכי וקהילתי, ותחת המועצה הנוכחית משמשת הקבוצה הבוגרת כפלטפורמה לשלל פעילויות של חיבור הקהילה, והחיבור החשוב למועדון הנוער גלבוע/מעיינות, השני בגודלו בארץ. תרומה לכדורסל בגלבוע, משמעותה תרומה ישירה לקהילה. זוהי תרומה ישירה לקבוצה הפועלת ללא תנאים ומוכיחה את ניצחון הרוח על החומר, ומכאן שלא מפתיעה אותנו ההתגייסות המרגשת של חוג האוהדים, שמבין את המצב לאשורו, ונרתם להשתתף בגיוס הכספים, תוך התחייבות להשלמת התקציב החסר".
בהמשך לדברי ראש המועצה, יצוין כי על אף המצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה, חשים בגלבוע גאווה עצומה והתרוממות רוח לנוכח הפעילות המשותפת עם חוג האוהדים. בגלבוע נחשפו בימים האחרונים לשלל פניות המזדהות עם ערכי ההתיישבות שמייצגת הקבוצה, וקוראים לכולם להמשיך ולתרום ברוחב לב, למען הצלחת המהלך. בשולי הדברים יצוין כי 3 שעות בלבד מאז העלו האוהדים את מיזם גיוס הכספים, נאספו למעלה מ-26 אלף ש'. במועצה גם מבקשים לשבח את חיים אוחיון, מבעלי הקבוצה, על המחויבות להמשך הפעילות הערכית בגלבוע.
תמיר אסטרוגו, יו"ר חוג האוהדים: "מבחן לא פשוט לפנינו ואני בטוח שנצליח במשימה. זה הרגע בו חשוב להבין את הצורך בהירתמות של כולם לעשייה. לדעת להמשיך להיות מלוכדים, נחושים ואופטימיים, ובכך נעמוד ביעד שהוצב בפנינו. אנחנו עושים היסטוריה, ואין לנו כוונה לפספס זאת".
צילום מוא"ז הגלבוע

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.