ההתאחדות לכדורגל את נתוני התחלואה בקורונה ואת מספר הבדיקות שנערכו בנבחרת ישראל

בדיקות קורונה לנבחרת ישראל

עם סיום חלק הארי של פעילות נבחרות ישראל (בוגרת גברים, בוגרת נשים, צעירה עד גיל 21 וכדורגל אולמות) בזירה הבין-לאומית, החל בחודש ספטמבר 2020 ועד כה (נבחרת הנשים צפויה לקיים שני משחקים נוספים, נבחרת כדורגל אולמות תשתתף בשלב העילית), מפרסמת ההתאחדות לכדורגל את נתוני התחלואה בקורונה ואת מספר הבדיקות שנערכו.

רתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל: "למן הרגע בו הוחלט על חזרת נבחרות ישראל לפעילות בין-לאומית, היה ברור לנו כי נידרש למאמץ מיוחד לנוכח המשבר הבריאותי החמור והאתגרים הייחודיים והראשוניים שהביא עמו. לנגד עינינו עמדו שתי מטרות מרכזיות בהקשר הזה – שמירה על בריאות השחקנים והשחקניות, הצוותים המקצועיים ובעלי התפקיד השונים, והימנעות מביטול משחקים בשל תחלואה באחת הנבחרות שלנו. ההתאחדות השקיעה משאבים רבים, פיננסיים, לוגיסטיים ואנושיים, כדי לצלוח את הסיטואציה. כל המעורבים בנושא, שחקנים, צוותים מקצועיים ואחרים, גילו אחריות יתרה בנסיבות עולמיות חסרות תקדים והשאירו את ההכרעות לכר הדשא בלבד. תודה גדולה והערכה רבה מגיעות לאגף הרפואי של ההתאחדות לכדורגל, לוועדה הרפואית ולצוותים הרפואיים של כל אחת מהנבחרות. נגיף הקורונה עדיין כאן והוא לימד אותנו כי אסור לנוח על זרי הדפנה. נמשיך לבחון כל הזמן כיצד ניתן עוד להשתפר".

• הנבחרת הבוגרת גברים לקחה חלק ב-7 משחקים בין-לאומיים (3 ביתיים, 4 חוץ) שכללו 5 טיסות (סקוטלנד, סלובקיה, צ'כיה, נורבגיה). במהלך כל התקופה התגלו חיוביים לקורונה: 2 אנשי צוות ו-5 שחקנים.

• נבחרת הנשים לקחה חלק בשני משחקים בינ"ל (חוץ), שכללו 2 טיסות (דנמרק וגיאורגיה).
במהלך התקופה התגלו חיוביים לקורונה: 1 אנשי צוות ו-5 שחקניות.

• הנבחרת הצעירה לקחה חלק ב-6 משחקים בינ"ל (2 ביתיים, 4 חוץ), שכללו 4 טיסות (איי פארו, מונטנגרו, צפון מקדוניה וספרד). במהלך כל התקופה התגלו חיוביים לקורונה: 3 שחקנים.

• נבחרת כדורגל אולמות לקחה חלק בשני משחקים בינ"ל (בית וחוץ), שכללו טיסה אחת (קפריסין). במהלך כל התקופה לא התגלה אף בעל תפקיד ו/או שחקן חיובי לקורונה.

• במהלך התקופה מספטמבר ועד היום בוצעו 1,172 בדיקות קורונה לשחקני ולצוותי הנבחרות: 16 בדיקות חזרו חיוביות (1.365%), 1,156מהבדיקות חזרו שליליות (98.635).

קרדיט צילום: התאחדות הכדורגל

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.