אלוף ישראל לנוער באגרוף נפגש עם רה״ע חיפה

קרדיט: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ארתור פרוחנבסקי, אלוף ישראל החיפאי לנוער באגרוף התארח בלשכתה של רה״ע חיפה עינת קליש רותם, שבירכה אותו על הזכייה: ״אני גאה בך ומשכונעת שתקטוף גם את תואר אלוף אירופה בתחרות הבאה״

ארתור פרוחבנסקי והוריו קוסטה ואנסטסיה, נפגשו אתמול (שלישי, 5.7) עם רה״ע חיפה, עינת קליש רותם, לרגל זכייתו של ארתור (13) בתואר אלוף ישראל לנוער באגרוף, במהלך החודש שעבר.

ארתור, שסיים לאחרונה את לימודיו בביה״ס היסודי ״גורדון״ ועולה כעת לחטיבה, שיתף את רה״ע במשטר האימונים הקשוח שהוא מקפיד לבצע 3 פעמים ביום באולם הספורט של בית הספר ״דגניה״ יחד עם אביו קוסטה, מאמן מקצועי בחדר כושר, שמשמש כמאמנו האישי.

ארתור מתאמן מגיל שש במועדון האגרוף ״סבטן חיפה״ סניף קריית חיים, והרזומה העשיר שלו כולל זכיה באליפות ישראל ובתואר אלוף טורניר בינלאומי שהתקיים בחודש שעבר ברומניה, לאחר שהביס ברצף ארבעה יריבים.
בימים אלה ארתור מתכונן לאליפות אירופה באיגרוף, שצפויה להתקיים בחודש הבא בטורקיה.

בתום המפגש, ביקשו הוריו הנרגשים של ארתור להודות לראש העיר ולניר שאול, מנהל רשות הספורט בעיריית חיפה על כל התמיכה, וארתור מצידו הבטיח להמשיך לעבוד קשה במטרה לייצג את חיפה ואת מדינת ישראל בכבוד.

רה״ע חיפה, עינת קליש רותם: ״חיפה היא פס ייצור לספורטאים מצטיינים מכל התחומים ובכל הגילאים. ארתור, אני גאה בך ומשוכנעת שתקטוף גם את תואר אלוף אירופה בתחרות הבאה. נשמח לסייע לך בכל דרך שנוכל״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.