״האוטובוסים סוף סוף יוצאים מהרחוב. אנחנו יכולים לחזור הביתה״

האוטובוסים סוף סוף יוצאים מהרחוב. אנחנו יכולים לחזור הביתה

כך אמר אלכס, נציג הדיירים מרחוב הרב קניאל, כאשר התבשר כי נפתחת תחנת איסוף שכונתית חדשה, שתסיים את מטרד האוטובוסים בשכונת "מעונות גאולה"

על פי הנחיית ראש העיר, ד"ר עינת קליש רותם, המסוף הפירטי שפעל מזה שנים רבות בלב שכונת מגורים ואליו הגיעו מדי שבוע מאות אנשים שאינם תושבי השכונה, הועתק לרחוב גאולה ואושר על ידי משרד התחבורה כתחנת איסוף שכונתית. תושבי השכונה ימשיכו ליהנות מתחבורה ציבורית עם קו יחיד ולא תותר חנייה או כניסה של אוטובוסים בינעירוניים לשכונה.

אלכס קנטרג'י, ממובילי המאבק להוצאת האוטובוסים משכונת מעונות גאולה: ״סוף סוף חוזרים הביתה והאוטובוסים יוצאים החוצה. שנים רבות אנחנו סובלים, פנינו לכולם וראינו איך הפכנו לשכונה של שירותים, של רעש ושל זיהום אוויר. כל סוף שבוע או חג היינו פשוט בורחים מהבית. אני מודה לראש העיר שהבטיחה שהמפגע הזה יסתיים ואנחנו נחזור לחיות בשכונה שלנו".

ראש העיר, עינת קליש רותם: ״אני שמחה על שהצלחנו למצוא וליישם פתרון תחבורתי ראוי בשיתוף פעולה מלא עם משרד התחבורה שיתן מענה לכלל תושבי השכונה, ויביא את הקץ למפגע שהתרחש שם שנים. אמשיך ואפעל לשיפור ושדרוג מערך התחבורה הציבורית בעיר."

השינוי במסלולי הקווים ייכנס לתוקף החל מתאריך 14/02/21. לקבלת פרטים נוספים על מסלולי הקווים החדשים, תחנות ולוח זמנים מדוייק ניתן להתעדכן באתר חברת "אגד".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.