״אני לא רוצה להסתובב בקניון בחיפה ולהיתקל במחבל שהרג לי את הילד״

קרדיט: דוברות עיריית חיפה

רה״ע חיפה מצטרפת לזעקתן של המשפחות השכולות מפיגוע קו 37 ותומכת בדרישתן למנוע מהסייען שצפוי להשתחרר בקרוב מהכלא – לשוב לגור בחיפה

לבקשת נציגי המשפחות השכולות מהפיגוע הקשה שאירע בקו 37 בשדרות מוריה במרץ שנת 2003, התקיימה היום פגישה בינם לבין ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם.

נציגי המשפחות ביקשו מראש העיר להירתם לדרישתם למנוע מהמחבל מוניר רג׳בי לשוב לגור בחיפה לאחר שישתחרר ממאסר, במרץ 2023.

לפגישה קדם מכתב ששלחו המשפחות השכולות לפני כחודש לשר הביטחון, בני גנץ, ובו הם דרשו להטיל הגבלות על המחבל כך שלא יוכל לשוב לעיר חיפה או לכל מקום הקרוב למגוריהם.

לטענת נציגי המשפחות השכולות, יוסי צור, אביו של אסף צור ז״ל ורון קרמן, אביה של של טל קרמן ז״ל מדובר במחבל ששימש כסייען בפיגוע שבו נרצחו 17 בני אדם ונפצעו עשרות וכי אסור לאפשר לאיש כזה לגור בתוכנו. לדבריהם: ״המחבל נולד במזרח ירושלים ואינו חיפאי מלידה. הוא איש איסלאם קיצוני וזה ברור שהשנים שבהן ישב בכלא לא הפכו אותו לחובב ציון. אנחנו לא רוצים להסתובב בקניון או ברחוב בחיפה ולראות את המחבל שהרג לנו את הילד, מחייך מולנו״.

רה״ע נרתמה לבקשתה והתחייבה להוציא בעניין מכתב מטעמה לשר הביטחון גנץ, ואמרה ליוסי ורון: ״הבקשה שלכם הגיונית וברורה מאליה ואנו נטפל בה. הדבר לצערי לא בתחום הסמכות של הרשות המקומית, אבל הדרישה שלכם מובנת, ולא נישאר אדישים אליה. אני מצטרפת לזעקה שאתם משמיעים בעניין הזה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.