היערכות רכבת ישראל לחג החנוכה

קרדיט תמונות: רכבת ישראל

בימי החנוכה תתוגבר תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ וכן יתוגברו תחנות רבות ובהן תחנת ת"א האוניברסיטה הסמוכה למרכז הירידים; לאור אירועי החג הרבים צפויים עומסים משמעותיים בכלל הרכבות בדגש על תחנות ת"א האוניברסיטה ות"א השלום; לציבור הנוסעים מומלץ לפרוס את שעות הנסיעה גם אל שעות הצהריים ולהקדים את זמן ההגעה לתחנות

על מנת לענות על הביקושים הצפויים מתגברת רכבת ישראל את תנועת הרכבות, מאריכה את מסלולן של רכבות רבות מתל אביב לבאר שבע, חיפה ונהריה, ואף הקימה בשיתוף המשטרה מערך לטיפול בעומסים והכוונתם לאירועי החג, זאת לצורך שירות מיטבי לנוסעים ושמירה על בטיחותם. 

כחלק מההיערכות, יתוגברו תחנות רבות ברחבי הארץ, ובהן כל תחנות תל אביב, בצוותי מנהלים, דיילים ומאבטחים. בתחנת ת"א האוניברסיטה אף הקימה רכבת ישראל אוהל בידוק ענק, אשר יסייע לזרימת הנוסעים הרבים אל אירועי החג במרכז הירידים.

בימים שלישי עד חמישי (24-26.12.19) וכן בימים ראשון עד שני (29-30.12.19) תתוגבר תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בדגש על תחנת ת"א האוניברסיטה, ואל הרכבות הסדירות יתווספו רכבות תגבור, אשר מסלולן יוארך גם אל תחנות נוספות, לצד רכבות מיוחדות.

ברכבת מדגישים כי ביום ראשון ה-29.12.19 צפויים עומסים משמעותיים ברכבות הבוקר אל תחנת ת"א האונ', בשל ריבוי מופעים המתקיימים בשעות השיא בוקר, וממליצים לנוסעים לשקול נסיעה באמצעי תחבורה ציבורית נוספים, או שילוב של רכבת ואוטובוס.

עוד מציינים ברכבת ישראל כי בימי החג לא יופעל שירות מקומות שמורים.

קרדיט תמונות: רכבת ישראל/ CLOUDVIEW  צילומי אוויר

לפרטים נוספים: דוברות רכבת ישראל

מידע לנוסעים – פרטי תגבור רכבות בחג החנוכה

·         מסלולן של הרכבות היוצאות מתחנת באר שבע מרכז בשעות 8:53; 9:53; 10:53; 11:53; 19:53; 20:53 יוארך והן תסיימנה את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז.

הרכבות תעצורנה בתחנות הביניים: ב"ש צפון האוניברסיטה; להבים רהט; קריית גת; קריית מלאכי-יואב; מזכרת בתיה; רמלה; לוד; כל תחנות ת"א; נתניה; חדרה מערב; חיפה חוף הכרמל; חיפה בת גלים וחיפה מרכז השמונה.

·         מסלולן של הרכבות היוצאות בימי שגרה מתחנת ת"א סבידור מרכז אל תחנת באר שבע מרכז יוארך, והן תחלנה את נסיעתן בתחנת חיפה מרכז השמונה במקום בתחנת ת"א סבידור מרכז.

הרכבות תצאנה מחיפה מרכז השמונה בשעות 10:58; 11:58; 12:58; 13:58; 20:27; 21:58, ותעצורנה בתחנות הביניים: חיפה בת גלים; חיפה חוף הכרמל; כל תחנות ת"א; לוד; רמלה; מזכרת בתיה; קריית מלאכי יואב; קריית גת; להבים רהט; באר שבע צפון האוניברסיטה.

·         יוארך מסלולה של הרכבת היוצאת בימי שגרה מתחנת ת"א סבידור מרכז אל תחנת באר שבע, והיא תתחיל את נסיעתה בתחנת נהריה במקום מתחנת ת"א סבידור מרכז, בשעה 20:27.

הרכבת תעצור בתחנות: עכו; קריית מוצקין; כל תחנות חיפה; כל תחנות ת"א; לוד; רמלה; מזכרת בתיה; קריית מלאכי יואב; קריית גת; להבים רהט; באר שבע צפון האוניברסיטה.

·         תופעל בתאריכים המצוינים רכבת מיוחדת אשר תצא מתחנת לוד בשעה 15:00 ותעבור בתחנות: לוד גני אביב; כל תחנות ת"א; בני ברק; פ"ת; ראש העין צפון; כפר סבא נורדאו; הוד השרון סוקולוב; רעננה דרום ורעננה מערב (תחנה אחרונה).

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.