קק"ל תומכת במאבקה של עיריית חיפה לפינוי המפעלים המזהמים ממפרץ חיפה – תשקיע למעלה מ 350 מיליון ש"ח בהקמת פארק ירוק ענק על שטחי מפעלי בז"ן

יו"ר החברה הכלכלית לחיפה, דוד עציוני
פועל ללא לאות למען העיר. עו"ד דוד עציוני סגן ראש עירית חיפה. קרדיט: יח"צ

"כסגן ראש עיריית חיפה, אני שמח על האמונה הענקית של קק"ל בחיפה ובאזור. אין ספק, שעתיד חיפה הולך יד ביד עם השינוי המתבקש במפרץ ודחיפה קדימה של תוכנית רמ"י" אמר עו"ד עציוני

במהלך ישיבה שנערכה אמש במשרדי חברת קק״ל, בה השתתפו סגן ראש עיריית חיפה וסגן יו"ר קק"ל – עו"ד דוד עציוני, יו״ר קק״ל – אברהם דובדבני וכן גורמים מקצועיים מטעם משרד ראש הממשלה, אמר יו"ק קק"ל, כי: "קק״ל תשמח לקחת חלק בהקמת פארק, שיהיה מהגדולים בישראל, על שטחי בז"ן וסביב לו, בהיקף של אלפי דונמים, ואף תהיה מוכנה להעניק מקדמה בהיקף של כ-350 מיליון ש"ח ליישום תוכנית זו. עוד הוסיף דובדבני, כי "קק"ל רואה בפרוייקט זה כפרוייקט דגל ותשמח להפוך את הפארק הנ"ל לפארק הגדול בארץ. אנו רואים בהקמת פארק ענק בצפון כשליחות ואין מקום ראוי יותר מאשר "מפרץ החדשנות" החדש, אשר יוקם בחיפה"

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "התוכנית, אשר הוצגה על ידי יו"ר קק"ל, משתלבת באופן מושלם בחזון, אותו מקדמות עיריית חיפה ורמ"י, לפיו מפרץ חיפה איננו אתר הפסולת של מדינת ישראל ומקומם של מפעלי התעשייה הפטרוכימית אינם בלב האוכלוסייה המתגוררת בו. על כן, פועלת העירייה בנחישות, על מנת להוציא מהמפרץ את כלל מפעלי התעשייה המזהמים, עליהם משלמים תושבי מטרופולין חיפה, מידי יום, בבריאותם. עם התגייסות קק"ל למשימה לאומית זו, אני מקווה שהמכשולים יוסרו ונוכל להביא את הבשורה המיוחלת למאות אלפי התושבים במטרופולין חיפה. אני מודה לסגני, דוד עציוני, על המאמצים לקדם יחד אתי את נושא מפרץ חיפה."

סגן ראש עיריית חיפה וסגן יו"ר קק"ל, עו"ד דוד עציוני, הודה בפגישה לדובדבני ואמר: "כסגן ראש עיריית חיפה, אני שמח על האמונה הענקית של קק"ל בחיפה ובאזור. אין ספק, שעתיד חיפה הולך יד ביד עם השינוי המתבקש במפרץ ודחיפה קדימה של תוכנית רמ"י. אני מודה לכל העוסקים במלאכה – ראשי הרשויות, בהובלתה של ראש עיריית חיפה, עינת קליש, לגורמי הממשל, ממשרד ראש הממשלה דרך האוצר וכמובן לאנשי הנהלת קק"ל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.