עיריית נוף הגליל התקינה מצלמות אבטחה חכמות ( LPR ) לתיעוד נהגים משתוללים בכביש

המצלמות הותקנו כחלק מהמאבק שהכריזה העירייה נגד התופעה המאפיינת את כל ערי הצפון והמדינה

מטרד האופנועים המשתוללים בכבישים מוגדר על ידי המשטרה כתופעה המאפיינת את כל ערי אזור הצפון ומדינת ישראל. בהיותה עבירת תנועה מסכנת חיים, מיגור התופעה נמצא באחריות ובסמכות המשטרה. עם זאת, עיריית נוף הגליל העמידה את המטרד בראש יעדי מערך הביטחון שלה ואמצעות יחידת הביטחון והאכיפה, נוקטת במערך שלם של פעולות למיגור התופעה בשיתוף פעולה עם תחנת המשטרה בפיקודו של סנ"צ אסף מנצור. 

לצד פעולות השיטור העירוני שמתבצעות על בסיס יום-יומי, הטלת קנסות בגין מפגעי רעש ומטרדי סביבה, הוחל השבוע בהצבת מצלמות אבטחה מיוחדות בכניסות לעיר. מדובר במצלמות בעלות מערכת טכנולוגית מתקדמת (lrp) בעלת יכולת לקרוא את מספר לוחית הרישוי על הרכב ולזהות את הנהג. "המצלמות הן חלק ממערך שלם של אמצעים ופעולות שננקטות על ידי מערך הביטחון של העירייה במסגרת תוכנית הביטחון החדשה בהובלת מנכ"ל העירייה עדי מלכה", נמסר מהעירייה וצוין כי לצד המצלמות החכמות, מוצבות בכל חלקי העיר מצלמות אבטחה "רגילות" אשר גם להן יכולת תיעוד טכנולוגית מתקדמת. בימים אלה מותקנת תשתית להצבת מצלמות אבטחה גם בתוך שכונות המגורים בעיר במסגרת תכנית הביטחון המתבצעת בשיתוף ובסיוע המשרד לביטחון פנים.

מעיריית נוף הגליל נמסר כי על פי נתוני המשטרה, נוף הגליל נמנית ברשימת הערים הבטוחות בישראל ובצפון בפרט. "בהשוואה למקרי הפשע החמורים המדווחים חדשות לבקרים בערים השונות, נוף הגליל היא עיר שקטה ובטוחה", נמסר מהעירייה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.