חשיפה: "הדואט הווירטואלי" של ראש העיר רונן פלוט עם הזמרת איה כורם

צילום נוף הגליל

הזמרת איה כורם הוציאה השבוע סינגל קצבי חדש "לא עושים את זה ככה" ובמילותיו כתבה על "המובים בנצרת עילית". הסינגל הגיע עד לראש עיריית נוף הגליל רונן פלוט והוא דאג לעדכן את הזמרת כי שמה של העיר השתנה בדיוק לפני שנה. "השיר נכתב לפני השינוי" השיבה איה כורם והוסיפה בחיוך "בפעם הבאה נא לעדכן אותי מראש כשאתם רוצים להחליף את שם ההומטאון שלי" .

ההתכתבות יוצאת הדופן בין ראש העיר פלוט לבת העיר הזמרת איה כורם התחילה בפוסט שהעלתה הזמרת המצליחה בעמוד הפייסבוק שלה בצירוף קליפ קצבי של הסינגל החדש שהוציאה תחת הכותרת "לא עושים את זה ככה".  כורם יחד עם בן זוגה אדם בן אמיתי שהלחין והפיק מוזיקאלית את השיר מתארת בשיר בחורה שמאוד רוצה לרקוד ופשוט לא יכולה להפסיק . באחד הבתים בשיר היא מסבירה שתנועות הריקוד באות מנצרת עילית המוכרת כעיר הולדתה של איה כורם.   "המובים מנצרת עילית" נכתב בשיר שזכה לתגובות נלהבות והגיע עד לראש העיר רונן פלוט וגם הוא פרגן אבל דאג להזכיר לזמרת שהעיר שינתה את שמה לפני שנה והיא נקראת כעת נוף הגליל.

"אחלה שיר איה, רק תיקון קטן במילים, כי כמו שאת  יודעת נצרת עילית שינתה את שמה לנוף הגליל" כתב פלוט בתגובות לפוסט. איה השיבה  " אני מכבדת את ההחלטה, אבל בשבילי זו תמיד תהיה נצרת עילית".  פלוט לא נשאר חייב וניצל את ההזדמנות כדי לעדכן את הזמרת גם במהפכת ההתחדשות שמתחוללת בעיר :" מוזמנת לבקר בעיר ולראות את השינוי האדיר בנוף ילדותך, הפלאפל עלי" " כתב ואיה השיבה לו  "מעולה, ניפגש בכניסה לרסקו , ליד מגדל המים ! "  הפינג פונג בין ראש העיר לזמרת נמשך " "סגור" כתב לה פלוט "רק אל תשכחי לשים בוויז נוף הגליל ועל להדרך גם לעדען את השיר …"

בשלב זה איה פתרה את החידה. היא הסביה  כי השיר נכתב לפני שינוי שם העיר :" בפעם הבאה נא לעדכן אותי מראש כשאתם רוצים לשנות את השם ההומטאון שלי " סיכמה בחיוך.  

השיר עצמו " לא עושים את זה ככה" זוכה לביקורות מדהימות ונראה שהולך להיות הלהיט הבא של איה. עכשיו נותר רק לחכות ולראות האם יעודכן לנוף הגליל או יהיה היצירה האחרונה בה מוזכר שמה של העיר נצרת עילית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.