הטיסה נדחתה שלוש פעמים, הפיצוי עשרות אלפי שקלים

משפחה בת שמונה נפשות נאלצה לבסוף לטוס בשלוש טיסות נפרדות ליעד שלה בבלגיה

משפחה בת 8 נפשות הגיעה לישראל מבלגיה, לחופשה קצרה לרגל חתונה של קרוב משפחה. בני המשפחה נהנו מאד בחתונה המושקעת והיוקרתית שנערכה בטוב טעם, ואף לא שכחו להשאיר צ'ק שמן לזוג המאוהב.

בני המשפחה לא תיארו לעצמם כי הטיסה חזרה לבלגיה עם חברת התעופה תהפוך עבורם לסיוט מתמשך. המשפחה אמור היתה לחזור לבריסל בטיסה ישירה שהיתה אמורה להמריא ב4/11/2018 בשעה 16:05. הפמליה הגיעה לנמל התעופה כ-3 שעות טרם מועד ההמראה, ביצעה צ'ק אין לטיסה מסרה את כבודתה, עברה את הבידוק הביטחוני ואת ביקורת הדרכונים, וכולם התייצבו בשער העלייה למטוס נרגשים לקראת חזרתם לבלגיה.

בעודם ממתינים לעליה למטוס, נאמר לבני המשפחה וליתר הנוסעים כי המטוס שהיה אמור להטיס אותם לבריסל מבושש להגיע עקב תקלה טכנית. עוד נאמר לנוסעים כי יעדכנו אותם בהמשך לגבי המועד העדכני של טיסתם. לאחר המתנה של מספר שעות בנמל התעופה, התבשרו בני המשפחה כי טיסתם לא תמריא כלל באותו היום ותדחה למחרת בשעה 18:00.

יצוין כי חברת התעופה סיפקה לבני המשפחה שירותי סיוע בהתאם לחוק, ובתוך כך פינתה אותם לבית מלון ודאגה להם למזון ושתיה עד שהתפנו מבית המלון למחרת. בני המשפחה שבו אל נמל התעופה בן גוריון למחרת בשעה 15:00 כ- 3 לפני מועד ההמראה של הטיסה החלופית, בני המשפחה ביצעו את כל הליך הצ'ק אין המייגע בנמל התעופה מחדש והגיעו לשער העלייה למטוס, שם לדאבון הלב התבשרו בני המשפחה כי גם הטיסה החלופית אליה כורטסו בוטלה.

המשפחה יואשת ומתוסכלת כורטסה מחדש בפעם השלישית, והטיסות שלה פוצלו ל- 3 טיסות שונות לבריסל אשר כל אחת מהן כללה עצירת ביניים בעיר אחרת באירופה. לאחר שובם של בני המשפחה לבריסל, הם פנו אל חברה בינלאומית המתמחה בגביית פיצויים מחברות תעופה בגין עיכובים ו/או ביטולים של טיסות.

החברה הצליחה לגבות מחברת התעופה פיצוי כספי חסר תקדים בסכום של 32,800 ₪. הפיצוי הכספי הגבוה הכהה במעט את עוגמת הנפש שנגרמה לבני המשפחה כתוצאה מביטולי הטיסות, ואף כיסתה את עלות החופשה הקצרה שהתארכה בארץ.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.