האקולוגית העירונית ומפקחי העירייה מצילים את חיות הבר:

האקולוגית העירונית ומפקחי העירייה מצילים את חיות הבר

ינשוף, תחמס וקיפוד הם רק חלק מחיות הבר שנאספו וזכו לטיפול ראשוני מידי עובדי העירייה לפני שהועברו להמשך טיפול בבית החולים לחיות בר בספארי

אתמול [א'] נאסף ע"י האקולוגית העירונית שעיר מצוי, לאחר שתושב שכונת רוממה בחיפה פנה למוקד החירום של "רשות הטבע והגנים" ודיווח על ינשוף פצוע, אותו מצא בחצר ואסף לביתו. פניית התושב הועלתה לקבוצת הווטסאפ של "רשות הטבע והגנים", "חיבולנס-צפון".

יעל אולק, האקולוגית העירונית, אשר חברה בקבוצת הווטסאפ של הרט"ג נענתה לפנייה ואספה את הינשוף מסוג "שעיר מצוי", שהינו הדורס הלילי הקטן בארץ. השעיר המצוי שזכה להאכלה וטיפול ראשוני מידי האקולוגית העירונית יועבר ע"י מתנדבי ה"חיבולנס" להמשך טיפול בבית החולים לחיות בר של הרט"ג בספארי. לאחר שיחלים ישוחרר הינשוף בחזרה לטבע, סמוך ככל הניתן למקום בו נמצא.

יעל סיפרה, כי "השעיר המצוי", שנמצא אמש, הוא רק אחד מבין שורה של חיות בר פצועות, הנאספות בחיפה ע"י מתנדבי ה"חיבולנס" ומועברות לטיפול בבית החולים לחיות בר.

כך למשל נמצא לפני כשבועיים, בעקבות פנייה של תושב העיר למוקד של רט"ג, תחמס אירופי, שהינו עוף לילי ממשפחת התחמסיים, כשהוא מוטל פצוע במתחם המרכז הרפואי "רמב"ם". התחמס נאסף ע"י מפקחת של העירייה, ריטה סאסי, שהעבירה אותו לאקולוגית העירונית לצורך המשך טיפול בבית החולים לחיות בר.

אולק פנתה לתושבי העיר בבקשה לדווח למוקד רשות הטבע והגנים 3639 * על כל חיית בר פצועה בה הם נתקלים ואמרה: "חיפה מהווה בית גידול לחיות בר רבות ואנו בעירייה פועלים בשיתוף עם "רשות הטבע והגנים" על מנת לסייע להם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.