גלי כהן נבחרה למנהלת המחלקה לחינוך בעיריית נשר

הועדה למינוי בכירים בעיריית נשר ברשותו של ראש העירייה רועי לוי בחרה השבוע את גלי כהן לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך בעיריית נשר
גלי כהן
גלי כהן

גלי כהן היא בעלת ניסיון רב בתחום הפדגוגי ובתחום הפיתוח המקצועי והובלת צוותים. בתפקידה האחרון שימשה כהן כמנהלת בית הספר כפר הנוער אלוני יצחק. בעבר שימשה גם כממונה מחוזית על רפורמת "עוז לתמורה" במשרד החינוך – מחוז חיפה.

כהן, בת 51, תושבת חדרה, נשואה ואם ל-2, היא בוגרת תכנית להכשרת מנהלי בתי ספר של אבני ראשה – האוניברסיטה הפתוחה, ומחזיקה בתואר שני (בהצטיינות) בהיסטוריה של עם ישראל מטעם אוניברסיטת חיפה, ובתואר ראשון (בהצטיינות) במדעי החברה והרוח מטעם האוניברסיטה הפתוחה. את שירותה הצבאי עשתה כקצינת ח"ן ות"ש בחיל החינוך.

ראש העיר נשר, רועי לוי, איחל השבוע הצלחה לכהן ואמר: " אנחנו ממשיכים לממש את החזון ושמים את החינוך בנשר בראש סדר העדיפויות. לאחר שהועדה ראיינה כ30 מועמדים החלטנו פה אחד לבחור בגב' גלי כהן כמנהלת המחלקה בגלל המקצועיות שהיא מביאה איתה ובעיקר בגלל יחסי האנוש הטובים ומוטיבציה הגבוהה.  אני משוכנע, כי מחלקת החינוך בהנהלתה של גלי כהן, יחד עם מנהלות ומנהלי בתי הספר בעיר, ימשיכו להצעיד את מערכת החינוך המצוינת של נשר לשיאים ולהישגים חינוכיים. אני מודה לחברי הועדה על בחירה מקצועית ולמשרד החינוך בראשותו של ד"ר סער הראל על הליווי המקצועי לאורך כל הדרך ".  עם בחירתה אמרה השבוע כהן: "אני מודה לראש העיר, רועי לוי, למנכ"ל העירייה, צחי שומרוני, ולחברי הוועדה שבחרו בי ועל הבעת האמון שנתנו בי".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.