תנועת אומ״ץ מאיימת בבג״ץ כדי להורות לשר אוחנה לפעול ע״פ חוק ולהביא לחיסון אסירי השב״ס

פליצ׳ה-פלד-יו״ר-תנועת-אומ״ץ. צילום אומ"ץ

יו״ר תנועת אומ״ץ, פליצ׳ה פלד יחד עם עורכי הדין יצחק מינא ועו״ד עמית עוז פנו הבוקר יום ה ליועץ המשפטי לממשלה, הד״ר אביחי מנדלבליט והודיעו לו כי בדעתם לפנות לבג״ץ או לחילופין להצטרף לעתירת לשכת עורכי הדין כנגד החלטתו של השר אוחנה לא לחסן את אבירי שב״ס

בפנייתם ליועמ״ש כותבים ראשי התנועה כי לאחרונה פורסם בכלי התקשורת כי השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, נתן הוראה שלא לחסן את האסירים השוהים בבתי הסוהר השונים. אין כל נימוק שניתן ע"י השר אוחנה ועל פניו מדובר בהחלטה שרירותית וחסרת כל בסיס חוקי, הפוגעת בבריאותם של האסירים מחד ומאידך, מסכנת את הציבור שחשוף להתפשטות המחלה כאשר האסירים יוצאים לחופשה או משתחררים.

להבנתה של תנועת אומ״ץ אם אמנם אלה הם פני הדברים, התנהגותו של השר הינה חמורה ביותר ומנוגדת לכל דין.

יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, עו״ד יצחק מינא. צילום יחצ אומץ

עוד כותבים ראשי אומ״ץ:  ״בפנייה שנעשתה על ידך, בה אמרת לשר אוחנה לבטל את החלטתו זו בנימוק כי השר פועל בחוסר סמכות, השיב לך השר כי "כאשר תיבחר לכנסת תוכל להכתיב מדיניות"״.

עוד הוסיפו בפנייה ראשי התנועה: ״בנסיבות אלה וכאשר פעולתו הבלתי חוקית של השר זועקת לשמיים, אנו מתכבדים להודיעך, בשם תנועת אומ"ץ, כי בדעתנו לפנות בדחיפות עם עתירה לבית המשפט העליון כדי להורות לשר לפעול ע"פ חוק ולהביא לחיסון אסירי שב"ס. היה והשר יתמיד בסירובו, תוגש העתירה תוך 10 ימים מהיום״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.