רק בבית המשפט למשפחה הבינה האישה כי בעלה הפסיד בהימורים את דירתם

עו"ד שרין ומורן סולן
עו"ד שרין ומורן סולן. צילום יח"צ

האישה היתה חלק מאקזיט, הבעל היה בעיקר מהמר. רק בבית המשפט למשפחה הבינה האישה כי בעלה הפסיד בהימורים את דירתם המפוארת והם מתגוררים בה בשכירות

זוג באמצע שנות השלושים לחייהם, נשואים כבר 13 שנים, שניהם בוגרי 8200, שניהם משתייכים לעולם ההייטק ובמשך השנים התגלגלו בחשבונותיהם מיליוני שלקים בשנה – הכנסות. הבעל בעלים של חברת הייטק, אבל בעיקר היה מהמר כפייתי בכספים הגדולים שהרוויחו הוא ואשתו, אבל לא רק בהם…

האישה מגוללת בפני עורכת הדין שרין סולן סיפור מהסרטים. הכל החל לפני 8 שנים. אז היתה האישה שותפה לאקזיט משמעותי כשהיא ועשרה מחבריה הקימו חברה ב"סיליקון וואלי" בצפון קליפורניה שבארצות הברית. החברה הזו נמכרה למשקיעים אמריקנים בעשרות רבות של מיליוני דולרים. חלקה של האישה באקזיט היה 7 מיליון דולר. חלק בכסף מזומן, חלק במניות של החברה הרוכשת שנפדו מאוחר יותר.

הבעל לעומת זה שותף-בעלים בחברה שמפתחת אפליקציות ומרוויח טוב, אפילו טוב מאד כששכרו השנתי עד היום הוא מעל שש ספרות. האישה עסוקה בימים אלה בהקמת סטארט-אפ חדש. יחד הם הביאו שני ילדים וניהלו אורח חיים רגיל מעבר למהמורות שהתגלעו מפעם לפעם כשהאישה גילתה כי בעלה מהמר בעשרות אלפי דולרים ולעיתים בהרבה יותר בנסיעות לחו"ל ובבתי קזינו פרטיים בארץ.

בשלב מסוים האישה הבינה כי היא מאבדת את כל הריכוז ועסוקה רק במעקב ושמירה על בעלה המהמר הכפייתי. היא החליטה, כך היא סיפרה לעו"ד סולן, כי היא ושני ילדיה זקוקים למשהו טוב יותר וביקשה לפתוח בהליך גירושין. במכתב שנשלח לבעל נאמר בין היתר: "בגלל חוסר הרצון שלך לטפל בהתמכרות להימורים, ובגלל שהדבר משבש את חיינו, ובגלל שאיבדנו כבר כמה מיליוני שקלים במשך השנים, אני מבקשת ממך להתגרש".

כשהחלה האישה בספירת המלאי גילתה כי החשבונות ריקים, החסכונות נעלמו והווילה המפוארת ששוויה שבעה מיליון שקלים נמכרה לפני שנה וחצי והיא, בעלה וילדיה, מתגוררים בה בשכירות. "המעשה הזה גובל בהונאה שדינה להיחקר על ידי המשטרה", טוענת עו"ד סולן. לצד תביעת הגירושין האישה מתכוונת לתבוע נזיקין מבעלה כדי להשיב לה את מחצית הרכוש שהלך לאבדון בהימורי הבעל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.