כדי שיוכלו לעטות מסכות מיגון בבטחה: מאות חובשים ופראמדיקים במגן דוד אדום הורידו את הזקן

ממטולה ועד אילת, מאות חובשים ופראמדיקים מזוקנים אשר עובדים או מתנדבים במגן דוד אדום, נרתמו גם הם למאבק בנגיף הקורונה. לשם כך, וכדי שיוכלו לעטות באופן תקין את מסכות המיגון נגד הידבקות, הם הורידו את הזקנים.

אחד המתגלחים החדשים בארגון הוא מנהל מרחב כרמל ארז גלר, שראה חשיבות רבה במתן דוגמא אישית לעובדים והמתנדבים במרחב. "הורדת שערות הזקן מאפשרת לחובשים והפראמדיקים לעטות את המסכה באופן מיטבי וביעילות מרבית, כשהיא צמודה לעור הפנים", הסביר ארז גלר, "היה לי ברור שמה שאני מצפה מהעובדים והמתנדבים במרחב לא פשוט עבור רבים, ו'נאה דורש, נאה מקיים'. הורדתי את הזקן אחרי יותר מ-20 שנה, לאשתי והילדים ולכל מי שמכיר אותי זה היה מוזר מאוד, אבל אין לי ספק שבעת הזו, ובמסגרת תפקידנו, זה הדבר הנכון לעשות".

גם יוסי ניימרק, חובש בכיר במד"א מאזור עפולה, החליט להוריד את הזקן לראשונה בחייו. "הזקן הוא חלק ממני, עוד מגיל 16", אמר, "אפילו בצבא היה לי פטור ולא נדרשתי להוריד אותו. כעת, אני מבין את החשיבות לבריאות הציבור ולבריאותי שלי, ולכן התגלחתי. אני מרגיש קצת מוזר, וגם שאני נראה צעיר יותר, אבל לא מצטער לרגע, ומתכוון להמשיך לשמור על עור פנים חלק, על מנת שאוכל להמשיך לקחת חלק באופן מלא בפעילות של מד"א בנושא נגיף הקורונה".

קרדיט : מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.