ריבוק ודיאדורה הן המלבישות הרשמיות של המכביה ה-21

מדי המכביה בחסות דיאדורה

אירועי המכביה ייצאו לדרך ב-14 ליולי והמותג הבינלאומי האהוב Diadora יהיה המלביש הראשי של הנבחרות מישראל

שחקני הנבחרות המייצגות את ישראל ילבשו את מדי המותג Diadora אשר עוצבו במיוחד למאורע וצוות המכביה ילבש מדים של המותג Reebok

לראשונה תושק במכביה ליגת נינג'ה כספורט רשמי, תתקיים אליפות הנינג'ה הראשונה בישראל ויפעל במקום מתחם נינג'ה מקצועי. המותג Reebok מעניק חסות לפעילות הנינג'ה וספורטאי הנינג'ה ילבשו מדים ממותגים.

במהלך אירועי המכביה קבוצת MGS, המשווקת את Diadora ו Reebok- בישראל, תקיים פעילויות שיווקיות באתרי הסחר ותציע מגוון מבצעים אטרקטיביים על מותגי הספורט הנחשבים באתר מגה ספורט וב-ONE PRODJECT

המכביה ה-21, אירוע הספורט הגדול של עם ישראל והשני בגודלו בעולם, המתקיימת אחת לארבע שנים בהשתתפות ספורטאים ישראלים ויהודים מכל רחבי העולם, יפתח ב-14.7.22 והמותג הבינלאומי Diadora יהיה המלביש הראשי של הנבחרות המייצגות את ישראל. התחרויות צפויות להתקיים כשבועיים, בהשתתפות כ-10,000 ספורטאים מכ-60 מדינות שיתחרו ביניהם בעשרות ענפי ספורט, לצד אלפי מלווים, אוהדים ותיירים.

במהלך אירועי המכביה, שחקני הנבחרות המייצגות את ישראל ילבשו את מדי המותג דיאדורה ואלפי עובדי המכביה ילבשו את מדי המותג ריבוק אשר עוצבו במיוחד למאורע. בנוסף, קבוצת MGS המשווק את דיאדורה וריבוק בישראל, תעניק ערכות VIP ספורטיביות של מגוון מוצרים ממותגים "מגה ספורט" ו-"ONE PROJECT" לנבחרת השגרירים של המכביה וספורטאים נבחרים.

לראשונה, תושק במכביה ליגת ישראל בנינג'ה לילדים, נוער ומבוגרים, כספורט רשמי, תתקיים אליפות הנינג'ה הראשונה בישראל ויפעל במקום מתחם נינג'ה מקצועי. המותג ריבוק מעניק חסות לפעילות הנינג'ה וספורטאי הנינג'ה ילבשו מדים ממותגים.

במסגרת המכביה ייערכו בכל רחבי הארץ עשרות אירועי ספורט הפתוחים לקהל הרחב שיתקיימו תחת הכותרת 'ישראל חוגגת ספורט' בנוסף לשורה ארוכה של אירועים חברתיים המציעים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת למשתתפים. בנוסף, במטרה לעודד את הציבור הישראלי לעשות ספורט, במהלך אירועי המכביה יתקיימו פעילויות שיווקיות בכלל מותגי קבוצת MGS במסגרתן יציעו מגוון מבצעים אטרקטיביים על מותגי הספורט הנחשבים באתר מגה ספורט וב-ONE PROJECT.

מתן החסות מהווה חלק משיתופי הפעולה של המותגים ריבוק ודיאדורה לקידום ענפי הספורט בישראל, והם מעניקים חסויות רבות למגוון מועדוני כדורגל וכדורסל ברחבי העולם ובישראל.

גולן סימנטוב, מנכ"ל משותף קבוצת MGS המשווקת של דיאדורה וריבוק בישראל : "אנו גאים ונרגשים להיות המלבישים הרשמיים של אירועי המכביה 2022 עם המותגים דיאדורה וריבוק,  ממותגי הספורט האהובים בארץ ובעולם. המכביה היא אחד האירועים החשובים בספורט, המסמל אחדות יהודית בין התפוצות. המחלקה המקצועית שלנו פועלת במשך עשרות שנים בשיתופי פעולה רבים ומגוונים עם האיגודים, הנבחרות, המועדונים והחברות המסחריות הגדולות בישראל. שיתוף הפעולה עם המכבייה הוא טבעי, אך הוא מרגש במיוחד. מדובר באירוע עם עבר מפואר עם קהל נאמן מאחוריו ואנחנו מצפים בקוצר רוח לתחילת העבודה המשותפת".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.