עוד הישג ליו"ר תנועת אומ"ץ פליצ׳ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית עו״ד יצחק מינא: דירת שרד של רוה"מ בניו יורק בשווי עוברת לחזקת המדינה

פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018
פליצ'ה פלד יו"ר אומ"ץ בכנס של תנועת אומ"ץ מחוז הצפון - 2018

דירת שרד בניו יורק בשווי 17 מיליון דולר עוברת לאחר מאבק עיקש של  תנועת אומ״ץ לחזקת המדינה

יו״ר תנועת אומ״ץ פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא מסרו הבוקר, יום ד׳, כי בעקבות עתירתה של תנועת אומ״ץ מתחייבת המדינה להעביר את דירת השרד בניו יורק, הרשומה על שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מזה 34 שנים, לחזקת מדינת ישראל.

יו"ר המועצה הציבורית עו"ד יצחק מינא. צילום עצמי

עוד מסר יו״ר התנועה:  ״בימים אלה נתקבלה תגובת הפרקליטות לפיה לאחר מאמצים, חתם ראש הממשלה על הסכמתו לרישום הדירה על שם המדינה ובכך אנו רואים הישג גדול לתנועת אומ״ץ לפיתרון בעיית רישום הדירה על שם מדינת ישראל לאחר מאבק של שנים״.

עוד מדגיש יו״ר אומ״ץ כי אומדן שווי הדירה הוא בהערכה גסה כ 17 מיליון דולר, רכוש השייך למדינת ישראל מיום קנייתה לפני 34 שנים אך עדיין הייתה רשומה על שם בנימין נתניהו לשעבר שגריר ישראל באו״ם.

היועץ המשפטי של התנועה עו"ד עמית עוז. צילום יחסי ציבור אומ״ץ

תנועת אומ״ץ דורשת לאחר מאמצים לאורך שנים ובעקבות חתימת רוה״מ אחרי כמעט 4 עשורים להעביר לאלתר את בעלות הדירה ורישומה על שם מדינת ישראל הלכה למעשה.

יו"ר תנועת אומ"ץ פליצ'ה פלד, יו"ר המועצה הציבורית עו"ד יצחק מינא והיועץ המשפטי של התנועה עו"ד עמית עוז הדגישו את חשיבות הפעולה לשחרור הנכס, מבעלותו של בנימין נתניהו לטובת מדינת ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.