ספאנייל, הכלב בעל האוזניים הנפולות עומד במרכזו של דיון משפטי

פוזיציה!
פוזיציה!

האישה טוענת כי היא מגדלת אותו. הבעל טוען כי הוא רכש אותו ביותר מ-2,000 דולרים

הקבליר קינג צ'ארלס ספאנייל, בעל האוזניים הנפולות המפורסמות, עומד במרכזו של דיון על חלוקת רכוש בבית משפט לעניני משפחה.

בני הזוג הסכימו למכור את שתי מכוניות היוקרה שבבעלותם ולהתחלק בכסף. חילקו שווה בשווה את הנדל"ן שבבעלותם ואפילו הגיעו להסכמה לגבי תשלום דמי המזונות החודשי עבור שלושת ילדיהם, אבל לגבי הכלב, ידידו הטוב של האדם, בית המשפט יצטרך להכריע.

בני הזוג, מרצים בכירים באחד ממוסדות האקדמיים היותר נחשבים בארץ, מוכרים מאד באיזור בו הם מתגוררים בגלל הכלב המיוחד שלהם. הבעל באמצעות עורכת הדין שרין סולן הוא שהתעקש להגיע לבית המשפט.

בתצהיר כתב בין היתר: "אני לא מוכן לוותר על הכלב הזה. כאשר רכשתי אותו, אשתי בכלל פחדה מכלבים עכשיו היא רוצה אותו". עוד הוא הוסיף, כי מדובר בכלב נדיר . לדבריו הקבליר קינג צ'ארלס הוא זן מחודש וקרובו של הקינג צארלס ספניאל שגדל בחצרות המלוכה באנגליה במאה ה-15 והיה חלק מהנוף כשהופיע באופן קבוע לצד נסיכים ודוכסים בציורים של בית המלוכה.

האישה טוענת להגנתה "זה נכון שבעלי רכש את הכלב ואני חששתי מכלבים, אבל אחרי שלוש שנים נקשרנו ואני לא מוכנה לוותר עליו".

האישה הציעה לבעלה הסדר ביקורים לכלב ממנו עולה כי הוא יוכל לראות אותו ולצאת לטייל איתו שלוש פעמים בשבוע.

עו"ד סולן טוענת כי ההצעה של האישה מגוחכת. הבעל הוא הבעלים של הכלב. הוא גם רשום כבעל הכלב  ברשות העירונית, הוא דואג לחיסונים שלו. הוא דואג לו לכל דבר, הוא הבעלים ואיש אפשר לקרוע את הכלב ממנו.

"לא מדובר כאן בילד שעל פי המקובל נשאר עם האימא,  אלא בכלב ולכן על בית המשפט להכריע" נטען בפניה לבית המשפט. הבעל צירף לתצהיר הערכה של מומחה לכלבים שעלות כלב כזה גזעי, נעה בין 1,800-3,500 דולר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.