סערה בבית הדין הרבני: מי נגד מי אף אחד לא יודע

צילום יח"צ

דרמה כזו לא היתה שנים. ארבעה עורכי דין, שלושה בלשים, שני מאהבים, שתי נשים, שני בעלים. הכל מהכל. הסלט הזה יגיע בשבועות הקרובים לבית הדין. מבולבלים?

טייס קרב בדימוס ניהל קשר אסור עם אישה אחרת, צעירה ממנו בעשור. לכאורה חשב שמותר לו. אשתו חשבה אחרת ושכרה בלש שיעקוב אחריו. אחרי שזה הציג בפניה את הממצאים, מיהרה  האישה לעורכת הדין שלה. אבל זו פסלה את עצמה מלקבל את התיק בנימוק כי בעלה כבר פנה אליה.

מסתבר שהבעל, אותו טייס בדימוס, שהשתחרר מצה"ל אחרי 22 שנות שירות כפי שתיאר בפני עורכת הדין שרין סולן, בגד באשתו לאחר שהבין כי אשתו, אם שני ילדיו בוגדת בו, עם חבר מן העבר. החבר מסתבר גם הוא נשוי.

הטייס החליט לשים מעקב דווקא על החבר המאהב של אשתו. האישה של הטייס שמה מעקב על בעלה. כשהחבר של אשת הטייס גילה כי יש מעקב אחריו הוא עזב את אשת הטייס וזו רתחה מזעם ושמה מעקב על המאהב שעזב.

"הגעתי למצב שאני יודע עם מי המאהב של אשתי מנהל קשר אחרי שעזב את אשתי", סיפר הטייס לעו"ד סולן. "היא לעומת זה לא היתה צריכה בלש, היא ידעה  כי כמעט לא ניסיתי להסתיר עם מי אני מבלה בשנה האחרונה".

עו"ד סולן הבהירה כי מדובר בפלונטר מורכב שצריך להתיר. "הבעיה כרגע היא כסף". אשת הטייס טוענת כי הכירה את בעלה כשהיה בן 16 ולכן היא זכאית למחצית מהפנסיה הצבאית שיש לבעלה כיוצא חיל האוויר.

הבעל הטייס טוען כי אשתו בגדה בו ובידיו הוכחות לכן היא אינה זכאית לכתובה. לגבי הפנסיה והרכוש המשותף על כך מתכוון הבעל להתעמת עם אשתו בבית המשפט למשפחה. "היא תקבל רק את מה שמגיעה לה על פי דין, היא לא יכולה לסחוט אותי בגלל שניהלתי קשר אסור בשעה שהיא בעצמה ניהלה רומן מתחת לאפי. עכשיו כשהמאהב שלה עזב, היא רוצה להתגרש. אני מוכן אבל בתנאים שלי" הבהיר הבעל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.