יו״ר תנועת אומ״ץ פליצ׳ה פלד: "יש חשיבות ביטחונית וציבורית להחלטתך להקים ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות הבלתי פתורה״

פליצה פנחס פלד יור תנועת אומץ.צילום יח"צ

יו״ר תנועת אומ״ץ פליצ׳ה פלד ויו״ר הועדה הציבורית שליד תנועת אומ״ץ, עוד״ יצחק מינא, פנו בשבוע שעבר לשר המשפטים גדעון סער וברכו אותו על החלטתו האמיצה לתמוך בהקמת ועדת חקירה ממלכתית בפרשת הצוללות.

תנועת אומ״ץ, הייתה הראשונה כבר לפני מספר שנים לחשוף את פרשת הצוללות ואף פנתה בנדון מספר פעמים לגורמים שונים ביניהם היועץ המשפטי לממשלת ישראל  בבקשות חוזרות ונשנות לפעול להקמת וועדת חקירה ממלכתית על מנת לברר את הנושא לעומק וזאת לאור חומרת החשדות והתהיות.

תנועת אומ"ץ, אשר חשפה את פרשת הצוללות וכמי שעקבה במהלך השנים אחר הנעשה בתחום זה, ממליצה בפני, שר המשפטים, לצרף נציג של תנועת אומ"ץ כנציג ציבור בוועדה שתקום.  אומ״ץ תשמח להוות חלק בוועדה, על מנת שיתבהר לכל כיצד נרכשו הצוללות והספינות, לכאורה, בדרך לא דרך.

עו"ד יצחק מינא יו"ר המועצה הציבורית ליד אומץ. צילום פרטי אומץ

להבנתה של תנועת אומ״ץ אין ספק, שחשיבותו של הנושא מבחינה ביטחונית וציבורית עומד בראש מעייניו של הציבור הישראלי וחובה לפעול לאלתר לבדיקתו, שלא לדבר על ההשלכות החמורות שיכולות להיות לבירור זה, שאף יתכן שיהיה בסדר גודל של רעידת אדמה צבאית וביטחונית  

לסיכום כותבים ראשי התנועה לשר המשפטים: ״החלטתך לתמוך בהקמת הועדה וההליך התקין של התנהלותה ותוצאותיה, ישמשו כעוגן לאמון הציבור בפרשת הצוללות והספינות ויסירו בכך את עננת הספקות הקיימת כיום בציבור הרחב״.

העתקים נשלחו ל ראש הממשלה –  נפתלי בנט

ראש הממשלה החליפי – יאיר לפיד

שר הביטחון – בני גנץ

היועמ"ש לממשלה – ד"ר אביחי מנדלבליט

הרמטכ"ל – רב אלוף אביב כוכבי

חברי ההנהלה והנהלת מחוז צפון

חברי המועצה הציבורית שליד אומ"ץ

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.